terapeutilla on nähtävästi vakiintunut tapa olla myöhässä
Jouduin taas odottamaan kahdeksan minuuttia oman terapia-aikani alkamista.
Kyllä alkoi taas suututtamaan.
Toinen seikka mikä aiheuttaa pitkän miinuksen on se että terapeutti tarttuu johonkin aiheeseen ja puhuu ihan muita asioita.
Ihan kuin kaverille puhutaan.
On viittä vaille jo lopettaisinko näistä syistä.
Kommentit (26)
Onko terapeuttisi ihan oikea terapeutti, Kelan listoilla? Vai onko hän joku mikälie "terapeutti"?
Jos olet kelan kustantamaa terapiaa varsinkin aloittelemassa, voi olla hyvä antaa palautetta kelalle siitä että terapeutti on epätäsmällinen, ja pyytää tämän vuoksi mahdollisuutta vaihtaa terapeuttia.
Niitä kun ennen vanhaan varsinkin valmistui niin monenlaiselta kurssilta, lähes kirjeopistosta alkaen. Nykyään onneksi valvontaa vähän on tiukennettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita asioita? Kelasi omaa kauppalistaansa? Purki sulle elämäänsä? Eiiii. Ei niin saa tehdä.
Jotakin mitä on tapahtunut toiselle ihmiselle.
Joskus kertoo mitä tapahtui sukulaiselleen.Ai jotain vielä kamalampaa kuin sulle?
Ei vaan arkisia asioita.
Oisko se huomannut, että olet hyvä kuuntelija.
No pakostakin sen puheen kuulee. Yritän olla lietsomatta lisää keskustelua.
Onko minkälainen ääni? Kovakin kälättäjä?
On silloin kun oikein innostuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko terapeuttisi ihan oikea terapeutti, Kelan listoilla? Vai onko hän joku mikälie "terapeutti"?
Jos olet kelan kustantamaa terapiaa varsinkin aloittelemassa, voi olla hyvä antaa palautetta kelalle siitä että terapeutti on epätäsmällinen, ja pyytää tämän vuoksi mahdollisuutta vaihtaa terapeuttia.
Niitä kun ennen vanhaan varsinkin valmistui niin monenlaiselta kurssilta, lähes kirjeopistosta alkaen. Nykyään onneksi valvontaa vähän on tiukennettu.
On kelan terapeutti.
Mun terapeutti ei ollu myöhässä mutta hölötti kanssa kaikkea aiheen ohi. Esim. alkoi puhumaan kameroiden toiminnadta tai sulkapallon pelaamisesta... Nappas aina jonkin yksityiskohdan mun puheesta ja puhui siitä tyhjänpäiväisiä tai päti nippelitiedoilla. Eikä muistanut mitä olin aiemmin kertonut... Ehkä se halus että mun terapia ois tylsää ja että lopettaisin käymisen.
Vierailija kirjoitti:
Mun terapeutti ei ollu myöhässä mutta hölötti kanssa kaikkea aiheen ohi. Esim. alkoi puhumaan kameroiden toiminnadta tai sulkapallon pelaamisesta... Nappas aina jonkin yksityiskohdan mun puheesta ja puhui siitä tyhjänpäiväisiä tai päti nippelitiedoilla. Eikä muistanut mitä olin aiemmin kertonut... Ehkä se halus että mun terapia ois tylsää ja että lopettaisin käymisen.
Kuulostaa samalle vai onko näitä useampi?
Muuten- lopetitko?
Onko minkälainen ääni? Kovakin kälättäjä?