Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset jotka väitätte, että sisin ratkaisee..

Vierailija
29.11.2016 |

Miksi ette vastaa kuvattomiin nettideitti-ilmoituksiin samalla innolla kuin komeiden miesten?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan harrastanut nettideittailua. Siksi.

Vierailija
2/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo, on se vähän epäilyttävää, jos ei kuvaa oo edes ladannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta nettideittailua, mutta onhan sillä hieman merkitystä, millaisiin kuoriin se sisin on pakattu.

Vierailija
4/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan mielummin kuvattomiin kuin valitsen ulkonäön perusteella. Viimeisimmät nettideittini olivat kuvattoman profiilin omistajan kanssa.

Vierailija
5/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat valehtelijoita.

Vierailija
6/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet tätä asiaa verrannut?

Vierailija
7/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisin ratkaisee. Mutta en tajua, mistä olet saanut päähäsi tuon lauseen tarkoittavan, että ulkonäöllä ei olisi väliä. Tietenkin on.

Vierailija
8/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuimmat ja parhaimmannäköiset nettideittini ovat aina olleet juuri niitä kuvattomia.

Vierailija
9/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä nettideittejä, mutta tulin vain kertomaan miksi "väitän" että sisin ratkaisee: en tee mitään (mielestäni) komealla miehellä jonka persoona yms on täyttä paskaa. On tärkeää, että kemiat kohtaa ja ei mua lämmitä jos mies on aivan eri maata henkisesti ja tavoiltaan kuin minä.

Millä ihmeen perusteella muuten sanot että naiset vastaa vain komeiden miesten viesteihin? Mistä sinä sen tiedät kelle ne naiset vastaa?  Tarkoitatko kenties, että naiset vastaa KUVALLISTEN miesten kommentteihin, ihan sama minkä näköinen.

Miksiköhän tartuin naisvihaprovoon vaikkei asia minua liikuta?

Vierailija
10/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta nettideittejä, mutta jos harrastaisin, ajattelisin kuvattoman miehen olevan joko julkkis tai varattu - kumpikaan näistä ei kiinnosta puolisona.

Jos miehen ulkonäöllä olisi mulle väliä, tuskin olisin suhteessa sairaalloisen ylipainoisen ja itseni pituisen miehen kanssa.

Vierailija
11/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

666 666 kirjoitti:

En käytä nettideittejä, mutta tulin vain kertomaan miksi "väitän" että sisin ratkaisee: en tee mitään (mielestäni) komealla miehellä jonka persoona yms on täyttä paskaa. On tärkeää, että kemiat kohtaa ja ei mua lämmitä jos mies on aivan eri maata henkisesti ja tavoiltaan kuin minä.

Millä ihmeen perusteella muuten sanot että naiset vastaa vain komeiden miesten viesteihin? Mistä sinä sen tiedät kelle ne naiset vastaa?  Tarkoitatko kenties, että naiset vastaa KUVALLISTEN miesten kommentteihin, ihan sama minkä näköinen.

Miksiköhän tartuin naisvihaprovoon vaikkei asia minua liikuta?

Ja yllättävää kyllä, komeiden miesten persoona ei ole täyttä paskaa. Eikä ruman miehen sydän ole puhdasta kultaa.

Vierailija
12/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat valehtelijoita.

Kaikki ovat valehtelijoita, kun vedät tulkintoja ja johtopäätöksiä tyhjästä.

Vierailija
13/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes kokeillut nettideittejä. Siksi en siis ole vastannut sen enempää kuvallisiin kuin kuvattomiinkaan ilmoituksiin. Ja kuten joku jo sanoi, se että sisin ratkaisee, ei merkitse sitä etteikö ulkoisella olemuksella olisi mitään merkitystä missään vaiheessa. Antaahan se ulkonäkö ilman nettideittejäkin kuitenkin ensivaikutelman ihmisestä ja on ainakin ihan alussa siksi merkityksellinen.

Vierailija
14/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette vastaa kuvattomiin nettideitti-ilmoituksiin samalla innolla kuin komeiden miesten?

Itse ainakin haen sitä sisäisesti kaunista miestä muualta kuin netistä. Ja komeinta sisäisesti kaunista miestä. Ei se, että sisin ratkaisee tarkoita sitä, ettei ulkonäöllä olisi yhtään väliä. Tosin jos tutustuisin mieheen joka ei kiinnosta ulkonäkönsä puolesta asia voisi muuttua. Mutta vaikea tutustua netissä kuvattomaan deitti-ilmoittajaan, kun pitäisi ottaa se eka askel ja sen otan mieluiten jos näen ihmisen.

Vierailija
15/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan koska olen itsekin kuvattomalla profiililla. (Itseasiassa en edes vastaa niille kommeimmille kuvallisille, arvelen että kyseessä on joku stockphoto jolla koitetaan huijata naisia.) Muutenkin pidän enemmän persoonallisesta ulkonäöstä.

Kyllä se ulkonäkö usein jotain kertoo myös sisimmästä, jos on vaikka peseytymätön, ylipainoinen ja likaisissa vaatteissa niin tuskin on kovin huolellinen/ahkera persoona muutenkaan.

Vierailija
16/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut nettideittailua. Väitän että sisin ratkaisee koska minulle kävi niin että rakastuin keskustelukumppaniini tai pikemminkin hänen ajatusmaailmaansa näkemättä häntä. Ulkonäkö, status, ansiotaso  ja jopa asuinpaikka olivat  täysin toisarvoisia seikkoja.Meitä yhdistivät ja yhdistävät edelleen arvomaailma, huumori, musamaku ja miljoona muuta pientä juttua. Nykyisin asumme saman katon alla.

Sulla ap on hirveä kiire ja kauheat odotukset ja kompastut siksi omien jalkojesi lisäksi myös omiin ennakkoasenteihisi. Jos aina etsii sitä prinsessaa, ei tule löytämään sitä. Samaan aikaan maailma on täynnä viisaita sammakoita jotka suudelmasta muuttuvat prinsseiksi ja prinsessoiksi. Sinun viisautesi ei vielä  riitä  niiden havaitsemiseen.Jos aina on negatiivinen ja sillä asenteella ettei itselle tapahdu mitään kivaa, niin itselle ei todellakaan tapahdu mitään kivaa. Lakkaa laatimasta itsellesi huonoja  itseääntoteuttavia ennustuksia ja tekemästä parastasi että ne toteutuisivat.

Vierailija
17/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenveto vastauksista: sisäisestä kauneudesta piittaavat naiset eivät edes hae kumppania netistä. Siellä olevilla naisilla on seksi ja miehen talouskonetaidot mielessä ekana.

Vierailija
18/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö merkitsee ainakin itselleni niin paljon, että se on kriteeri jonka mukaan valitsen deittini. En näe mitään järkeä deittailla itselleni vastenmielisen näköistä miestä. Tuskin miehetkään haluavat deittailla itselleen vastenmielistä naista.

Vierailija
19/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli ihan sama onko toisella kuvaa. Itselläni ei kuvaa ollut, mutta näytin sen jos pyydettiin. Tutustuin kuvattomaan mieheen ja lopulta sain hänet itselleni.

Vierailija
20/21 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole harrastanut nettideittailua. Väitän että sisin ratkaisee koska minulle kävi niin että rakastuin keskustelukumppaniini tai pikemminkin hänen ajatusmaailmaansa näkemättä häntä. Ulkonäkö, status, ansiotaso  ja jopa asuinpaikka olivat  täysin toisarvoisia seikkoja.Meitä yhdistivät ja yhdistävät edelleen arvomaailma, huumori, musamaku ja miljoona muuta pientä juttua. Nykyisin asumme saman katon alla.

Sulla ap on hirveä kiire ja kauheat odotukset ja kompastut siksi omien jalkojesi lisäksi myös omiin ennakkoasenteihisi. Jos aina etsii sitä prinsessaa, ei tule löytämään sitä. Samaan aikaan maailma on täynnä viisaita sammakoita jotka suudelmasta muuttuvat prinsseiksi ja prinsessoiksi. Sinun viisautesi ei vielä  riitä  niiden havaitsemiseen.Jos aina on negatiivinen ja sillä asenteella ettei itselle tapahdu mitään kivaa, niin itselle ei todellakaan tapahdu mitään kivaa. Lakkaa laatimasta itsellesi huonoja  itseääntoteuttavia ennustuksia ja tekemästä parastasi että ne toteutuisivat.

Miksi sitten ikinä edes tapasitte livenä? Jos tuo on versiosi siitä miten sisin ratkaisee, ei ollut syytä tavata milloinkaan.

En käsitä tätä henkisyyden ihannointia mitä aloittajakin yrittää tyrkyttää. Ihan hyvin olisi voinut käydä niin että olisitte pitäneet toistenne ulkonäköä vastenmielisenä ja juttu olisi lopahtanut siihen. Nyt ei käynyt niin.