Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi oikeassa minä vai mies? Onko tämä ok vai törkeää köyhiä kohtaan?

Vierailija
29.11.2016 |

Muutossa tuli vähän kiirus ja jäi pari kattilaa tiskaamatta. Siellä oli siis tyyliin palaneet riisit pohjaan tarttuneena. Olisin halunnut heittää ne suoraan roskiin tiskaamatta. Mutta mies sanoi että ei kun jätetään ne roskalavan eteen jos joku köyhä haluaa ottaa ne. "Jos oikeasti tarvitsee niin kyllä se sitten tiskaa ne!" argumentoi mies.

Mitäs mieltä olette? Ottaisitko itse moista kattilaa ja tiskaisit sen vaivalla itse jotta saisit vanhan rupusen kattilan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus hyvä, toteus huono. Ei kuitenkaan törkeä köyhiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole niin köyhä suomessa, että huolisi jonkun rupusakin pilaantunutta kattilaa. Intiassa ehkä. Huono provo.

Vierailija
4/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisellakohan alueelta olette muuttamassa kun oletet, että joku tarraa heti kiinni likaiseen kattilaan, joka pitäisi vielä jynssätä puhtaaksi? - Jos oikeasti haluat kattiloinesi kanssa auttaa jotain köyhempää, tai vaikka luontoa niin jynssäät ne puhtaaksi ja viet ne kierrätykseen. 

Vierailija
5/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjaanpalaneet irtoaa konetiskiaineella kun liottaa yön yli.

Vierailija
6/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla köyhiä, mutta silti saattaisin ottaa kattilan roskakatoksesta, jos olisi tarvetta. Äkkiähän sen saa puhtaaksi, jos haluaa. Ruostuneen rautapadan olen joskus ottanutkin ja hyvä siitäkin tuli.

Vierailija
7/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kattilasta. Jos olisi hyvälaatuinen, niin voisin ottaakin.

T. Varakas naapuri

Vierailija
8/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat kattilat kuuluu laittaa metallin kierrätysastiaan, ei siis pisteitä.

Vierailija
9/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pelastanut metallinkeräyksestä muutaman valurautaisen paistinpannun.

Tosin en varsinaisesti ole köyhä, mutta en voi sietää sitä miten täysin käyttökelpoista tavaraa laitetaan sulatukseen. Valurautapannuhan on lähes ikuinen.

Kerran oli jossain paistinpannun vaihtotarjouksessa joku jättänyt kaupan keräyslaatikkoon valurautaiseisen munkkipannun ja minua harmitti todella paljon, ettei sitä voinut pelastaa sieltä. Munkkipannuja ei aikanaankaan ole ollut kovin paljon ja nyt ne idiootit hävittävät niitä.

Palastamani paistinpannut olen hehkuttanut pelkäksi metalliksi ja sitten rasvapolttanut ne uudelleen.

Lisäksi on todettu, että teflonpannut aiheuttavat lihomista ainakin naisilla.

Teflonia siirtyy aina pannusta hieman ruokaan ja elimistöön.

Vierailija
10/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein pohjaanpalaneita riisikattiloita köyhille! Onko teillä yleensäkin tapana heittää pois astiat, joihin on kärtsähtänyt jotain pohjaan kiinni? Ja vielä köyhille, voi luoja.

Tehkää hyväntekeväisyyttä toisin, kuin palaneilla kattiloilla.

Vierailija
11/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat kattilat kuuluu laittaa metallin kierrätysastiaan, ei siis pisteitä.

Meillä kuten varmaan lähes jokaisessa kerrostalossa on metallinkeräysastiat roskakatoksessa. Joten en nyt tiedä mitä väärää tuossa oli. Ehkä kukaan ei halua kattilaa ja jää nyt jonkun ulkopuolisen hommaksi avata metallikeräysastian kansi ja nakata kattila sinne.

Vierailija
12/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjaanpalaneet irtoaa konetiskiaineella kun liottaa yön yli.

Toinen keino on keittää pyykkipulveria kattilassa, kunnes moska irtoaa.

Vierailija
13/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi kelpaavan, jos ovat teräskattiloita. Jonotetaanhan täällä hartaasti jotain ämpäreitäkin, mitkä kattiloihin verrattuna ihan arvottomia.

Vierailija
14/14 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnettäköön, että enemmän ihmettelen, miksi ihmeessä heitätte hyvää kattilaa pois. Kattilaan kuumaa vettä ja astianpesuainetta ja likoamaan + kunnon jynssäys.