Näettekö joskus kuvottavia ja hämmentäviä unia :/
Näin taas viime yönä hirveää unta. Tein siinä jotain niin kauhistuttavaa ja kuvottavaa, että sitä on vaikeaa ajatellakin. Unessakin tiesin, että teen väärin, enkä olisi oikein halunnut tehdä sitä, mutta silti jatkoin. Mistä tuollaiset unet johtuu? En millään usko, että ne olisi jotain tukahdutettuja fantasioita, ei todellakaan!
Ja en aio kertoa, mitä unessa tein. Sitä en tahdo nähdä edes kirjoitettuna. :(
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
No emme tiedä mitä "kuvottava" tarkoittaa sinulle. Jotain pikku-taaperoiden raiskaamista tai jotain?
No hyi, ei sentään niin kuvottavalle linjalle mennä!
Kysymys oli, näkeekö muut unia, joissa tekee (omasta mielestään) kuvottavia asioita?
Ei kaikki unet kerro mistään salaisimmista synkistä fantasioista. Eihän esim. painajaisia, joissa kuolee väkivaltaisesti yleensä pidetä merkkeinä itsemurha-ajatuksista tai todellisesta halusta kuolla väkivaltaisesti, joten miksi unia, joissa itse on väkivaltainen tulisi yhtään sen enempää pitää osoituksena oman mielen kieroutuneisuudesta?
Lisään vielä että joo, näen itse harmillisen usein unia joissa teen todella vastenmielisiä asioita. Ne ovat kuitenkin vain unia.
Näen paljon unia ja osa niistä on hämmentäviä, mutta en minä niihin kiinni jää ja myös sinun ei pitäisi niin tehdä. Unet nyt ovat mitä ovat, sekamelska kaikkea mitä elämäsi aikana olet nähnyt, lukenut, kokenut, ajatellut... Ihan kaikkea. En alkaisi unia yhtään sen enempää miettimään ja pohtimaan niiden sisältöä. Jotkut hörhöt ehkä niin tekevät, mutta älä sinä ala sellaiseksi.
Mä olen nähnyt kahtena viime yönä painajaisia. Molemmissa olen tappanut ihmisen, piilottanut ruumiin ja pakoillut poliisia. Ahdistavaa herätä tuollaisiin. Ja ihan kunnon kansalainen olen, ei tulis oikeesti mieleenkään toimia niin.
No, unissani mä olen tapellut alieneita vastaan, lentänyt, tappanut zombieita ym.. parhaita unia ovat ollet ns. puoli-taju unet, joissa tietoisesti olen pökkinyt mm. Zac Efronia...
Mä näen välillä painajaisia vauvastani. Kerrankin unessa mieheni väitti, että tyttäremme on kuollut. Menin tietenkin pois tolaltani js aloin tivaamaan, että missä hän on. En uskonut ellen näkisi. Mieheni sanoi, että hän laittoi hänet ROSKIIN! Mä suutuin mielettömästi ja aloin itkien kaivamaan roskista. Mieheni sanoi sen olevan turhaa, koska vauva on ollut siellä jo kauan aikaa, että kyllä hän on varmasti kuollut. Mä raivosin etten usko sitä. Sitten käteeni osui pieni vauvani. Hän oli ihan kalpea ja jäykkä ja kylmettynyt. Hänen silmänsä kellersi ja hän näytti sokealta. Hän vaikutti elottomalta. Mä tuijotin häntä ja sitten laitoin hänet rintaani vasten ja hän tarttui siihen. Kuollut lapseni alkoi imemään rintaani ja mä itkin ja tunsin oloni ihan hirveäksi. En tiennyt mitä ajatella. Se tuntui aivan minun syyltäni.
Kyllä ne olisi johonkin saada purkaa auki, vaikka miten tuskaa tekisi.
Olen kyllä nähnyt tällaisia kuvottavia unia. En tiedä mistä se johtuu, ne eivät mielestäni kerro minusta mitään siinä mielessä kuin voisi luulla.
Pahimpia ovat nämä seksuaaliset unet, jotka ovat mahdollisimman tabuja. Insesti ja pedofilia on seksuaalisesti kai ne "pahimmat". Edes mikään joukkoraiskauskidutus ei ole yhtä suuri tabu ja ällötys. Tabut on kai tavallaan pelkoja? Ehkä sitä näkee unia asioista, joihin suhtautuu voimakkaasti, peläten ja haluten oikeassa elämässä olla ajattelematta sellaisia.
Herätessä sitä vain toivoo, että kunpa unohtaisi äskisen. Luojan kiitos niitä unia ei ole kovin selvästi mieleeni jäänytkään.
No emme tiedä mitä "kuvottava" tarkoittaa sinulle. Jotain pikku-taaperoiden raiskaamista tai jotain?