Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta ehkäisylaastarista tai kapselista?

Vierailija
11.03.2006 |

Kuinka luotettavia, helppoja käyttää ja hinta? Ja viimesenä tyhmä kysymys..Kuinka kauan laastaria pidetään kerrallaan vai onko se aina ja aina? Toki siis varmaan vaihdetaan joskus mutta...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuinka luotettavia, helppoja käyttää ja hinta? Ja viimesenä tyhmä kysymys..Kuinka kauan laastaria pidetään kerrallaan vai onko se aina ja aina? Toki siis varmaan vaihdetaan joskus mutta...

laastarit on vähän kalliimpia ku pillerit, hintaa en muista. On helppo käyttää, laastarin saa laittaa muistaakseni kaikkialle muualle paitsi rintojen alueelle tai taipeisiin. Yhtä laastaria pidetään yks viikko ja sitten vaihdetaan, yhteensä kolme vk ja kolme laastaria ja sit yksi laastariton vk. Mulle itelle ei ole koskaan tullut pillereistä mitään mutta noi laastarit sai oksentelemaan ja voimaan todella pahoin heti vaihdon jälkeen eli palasin pillereihin. :) Mut taas mun kaveri on käyttänyt niitä jo pitkään ja ne sopii sille ihan hyvin. Vähän harmittaa, koska laastarit muuten tuntu tosi " helpoilta" .

Vierailija
2/2 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta olen laastareita vuoden verran käyttänyt. Itse olen todella tyytyväinen. Viikon välein vaihto, joka 4.vko ilman laastaria. Mulla aikaisemmin pillerit, jolloin mielialan vaihteluita, painon nousua jne. Nyt ei mitään sivuvaikutuksia. En vaihtaisi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi