Naisen kehoa ei ole suunniteltu kestämään fyysistä rasitusta kuten miehen keho
Miehen keho on suunniteltu kestämään kovaa fyysistä rasitusta. Naisilla asia on päinvastoin ja liian kuormittava liikunta voi haitata naisen kuukautiskiertoa ja hormonaalista toimintaa.
Jos tehtävänä olisi siirtää sata 30 kg painoista kivenlohkaretta paikasta A paikkaan B. Suoriutuisi tuosta tehtävästä mies paremmin.
Miehellä on myös onni tulla erittäin kovaksi fyysistä kestävyyttä ja voimaa vaativissa lajeissa oikeaksi superkoneeksi. Liikunta tukee miehen testosteronia ja tekee miehestä vahvan yksilön. Naisille ei ole yhtä luontaista.
Kommentit (85)
Juuri istun junassa vitunmoisissa menkkakrampeissani. Puren huulta ja mietin vain että jes, taas on työpäivä ja salitreeni hoidettu. Samaan aikaan kun munasarjat vuotaa verta. Tai toinen niistä. Toinen on räjähtänyt. Mut ei se ole kai sitten fyysistä rasitetta vaan pelkkää naisten hysteriaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa... Minun on vaikea keksiä alatiesynnytystä kovempaa fyysistä rasitusta, ja se on nimenomaan naisen keho joka sen kestää ja joka siitä myös palautuu. Ehkä yksittäiset voimaa vaativat suoritukset ovat keskimäärin helpompia miehille, se on totta.
Tänään näytetään televisiossa operaatio, jossa pallit ja siitin vedetään roskiin. Kietaleista kyhätään häpy ja vagina😁Kai sinne pussikin tekastaan ja kas uroskin poikii😁Edesmennyt äitini sanoi, että maailmankirjat on sekaisin ku uroskin poikii.
Ihmettelen miten se vagina saadaan aikaiseksi. Pois voi aina ottaa, mutta lisätä ...
Lisään vielä että juuri tein salilla 60kg ylätaljaa ja 200kg lantionnostossa. Olen 70kg nuori nainen. En kyllä koskaan näe miehiä tekemässä 200kg mitään prässiä lukuunottamatta. Sekin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että juuri tein salilla 60kg ylätaljaa ja 200kg lantionnostossa. Olen 70kg nuori nainen. En kyllä koskaan näe miehiä tekemässä 200kg mitään prässiä lukuunottamatta. Sekin harvoin.
Millaisilla painoilla miehet tekevät lantionnostoa?
Sukupuolierot ihmisellä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sukupuolierot_ihmisell%C3%A4