Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko teillä sokoksen nettisivut?

Vierailija
29.11.2016 |

Onko mun netissä vikaa vai sivuissa, kun ovat ihan todella jumiset? Harvoin käyn niillä sivuilla, joten en tiedä miten yleensä toimii, mutta nyt olen viikon aikana kahdesti käynyt ja kummallakin kerralla niin jumittanut, että ei niitä jaksa selailla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiihaa, ei !!

Vierailija
2/7 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nihkeästi toimivat ainakin aamupäivällä. Meni hermot, mutta sain kuin sainkin tilauksen tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi tänään normaalisti. Siellähän on Verot veks-päivä että voi olla vähän enemmän kävijää sivuilla. Ootko kokeillu eri selaimella?

Vierailija
4/7 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii sillälailla, kun ne yleensäkin toimii. Eli ei mitenkään jouhevasti, vaan hitaasti pyörittää, ettei jaksa joka sivun latautumista odotella. Mun koneella ainakaan ne eivät ole ikinä pelittäneet nopsasti, aina olleet tuollaiset.

Vierailija
5/7 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimi tänään normaalisti. Siellähän on Verot veks-päivä että voi olla vähän enemmän kävijää sivuilla. Ootko kokeillu eri selaimella?

Mietin kans tuota, kun on verot veks -päivä, mutta samalla tavalla tahmeasti toimi, kun muutama päivä sitten kans yritin.

Pitääpä kokeilla eri selaimella...

ap.

Vierailija
6/7 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdin nyppimään kulmiani siinä välissä kun sivut jumittivat. Lopulta laitoin heille asiakaspalautetta surkeista sivuista.

Vierailija
7/7 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Jumittaa niin perkeleesti. Sokoksen sivut ovat kyllä normaalistikin surkeat ja kömpelöt käyttää.