Toimiiko teillä sokoksen nettisivut?
Onko mun netissä vikaa vai sivuissa, kun ovat ihan todella jumiset? Harvoin käyn niillä sivuilla, joten en tiedä miten yleensä toimii, mutta nyt olen viikon aikana kahdesti käynyt ja kummallakin kerralla niin jumittanut, että ei niitä jaksa selailla.
Kommentit (7)
Tosi nihkeästi toimivat ainakin aamupäivällä. Meni hermot, mutta sain kuin sainkin tilauksen tehtyä.
Mulla toimi tänään normaalisti. Siellähän on Verot veks-päivä että voi olla vähän enemmän kävijää sivuilla. Ootko kokeillu eri selaimella?
Toimii sillälailla, kun ne yleensäkin toimii. Eli ei mitenkään jouhevasti, vaan hitaasti pyörittää, ettei jaksa joka sivun latautumista odotella. Mun koneella ainakaan ne eivät ole ikinä pelittäneet nopsasti, aina olleet tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimi tänään normaalisti. Siellähän on Verot veks-päivä että voi olla vähän enemmän kävijää sivuilla. Ootko kokeillu eri selaimella?
Mietin kans tuota, kun on verot veks -päivä, mutta samalla tavalla tahmeasti toimi, kun muutama päivä sitten kans yritin.
Pitääpä kokeilla eri selaimella...
ap.
Minä ehdin nyppimään kulmiani siinä välissä kun sivut jumittivat. Lopulta laitoin heille asiakaspalautetta surkeista sivuista.
Ei toimi. Jumittaa niin perkeleesti. Sokoksen sivut ovat kyllä normaalistikin surkeat ja kömpelöt käyttää.
Jiihaa, ei !!