Kuinka monta prosenttia (%) Facebook-kavereistasi onnitteli sinua viime synttärinä?
Laskukaava:
Kavereiden määrä jaettuna 100, esim. 250/100= 2,5
Onnittelijoiden määrä jaettuna edellisellä luvulla, esim. 50 onnittelijaa on 50/2,5= 20%
Kommentit (40)
11%, pyöristin vähän, kavereita vähän vajaa 600 ja 60 onnittelijaa
0, en ole julkistanut tietoa syntymäpäivästäni.
Ne, jotka muistavat syntymäpäiväni ilman että face kertoo. Eli öyäääää noin 8%.
Varmaan 0%. Minulla ei ole kovinkaan monta kymmentä FB kaveria, enkä käytä sitä aktiivisesti.
Varmaan noin puolet. Mulla on vähän kavereita ja suurin osa sellaisia hyviä tuttuja eikä mitään puolituttuja sun muita, joten moni sitten onnitteleekin aina.
Miksi ap noin outo laskukaava?
helpompi on ihan vaan suora jakolasku esim. 32(onnittelijat)/200(kavereiden määrä) eli 0,16 mikä on prosentteina tietysti 16 %.
Huonopa se on facessa onnitella, kun en ole siellä! Eipä tainnut tulla muitakaan onnitteluja.
Ne jotka tietää mun syntymäpäivän ilman fb:a ja muistaa sen, koska sitä tietoa ei sieltä löydy. Ehkä noin 2%.
Pyorea nolla!!! Mulla ei nay synttaripaivaa facessa.. muutaman onnittelun sain Whatsappin kautta. FB-kavereita on yli 400...
0%, en ole ilmoittanut Facebookille syntymäpäivääni. Tosin sain onnitteluja ystäviltä ja sukulaisilta, jotka tietävät syntymäpäiväni, myös Facebookin kautta, yksityisesti.
Edellisenä syntymäpäivänä ehkä 2%, sitä edellisenä tyyliin 20%. En yhtään tiedä syytä, muuta kuin että en ole aktiivinen Facebookissa (noin kerran viikossa ehkä käyn viestit katsomassa). Varmaan sattumaakin, eli jos yksi kaveri huomaa syntymäpäiväni ja onnittelee, kaikki yhteiset kaverimme näkevät sen. Ja mitä enemmän onnittelee, sitä useampi näkee sen jne. En ole hirveänä moksiskaan tuli onniteluita 1 tai 40. :)
3% eli kaksi tyyppiä. Toinen muisti ja toinen näki onnittelun. Sitten suljin näkymän kaikilta. Harva tietää mun syntymäpäivän lähipiirin ulkopuolelta. En tykkää huomiosta.
En minä muista paljonko oli viime synttäreinä facebookissa kavereita, enkä että moniko heistä onnitteli. Mitä väliä?