Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 10€ tai ilmaisia lahjaideoita.

Vierailija
29.11.2016 |

Aikaisemmissa ketjuissa pohditaan mitä antaa lahjaksi jos ei ole varaa, laittaa rahat säästöön lapsille tai on pihi.
Kerätään listaa alle 10€ tai ilmaisia lahjaideoita.
Esim. itse kudotut villasukat

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta saa vaikka mitä. Osa tavaroista on kuin uusia (kannattaa tietysti huolella tarkistaa ennen kuin ostaa lahjaksi!) ja osa voi olla vielä pakkauksessaan.

Vierailija
2/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

luunappi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alelaareista löytyy aina hyviä ja mielenkiintoisia leffoja DVD:llä parhaimmillaan 3-5 €/kpl.

Vierailija
4/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille pienet legot paketit tai erilaiset figuurit tai petsit yms.

Sukkia, huiveja, ( just löysin anopille h&mltä kivan huivin ale retkistä 5.50e) glitterissä erilaisia koru juttuja yms. Pikkutavaraa. Shampoita ja hoitoaineite yms

Viime vuonna ostin kaverille pesupuffin ja vanilja tuoksuista suohkusaippuaa ja vähän tummaa suklaata. Oli tykännyt eikä maksanut muistaakseni paljoa yli kymppiä. Kaveri lahjan rajan pidän noin kymppinä, yhdelle lähimmälle ystävälle ostan.

Vierailija
5/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut tehdä itse kavereilleni lahjat. Teen yrttisokerikuorinnat jokaiselle ja laitan ne kauniisiin lasipurkkeihin. Lahjan rahallinen arvo on alle 5 euroa riippuen purkin hinnasta sillä sokeri ei maksa juuri mitään ja yrtit poimin itse kesällä luonnosta. Lisäksi tulee loraus oliiviöljyä.

Vierailija
6/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffalippuja saa alle kympillä joskus,jos ostaa nippuna esim. 39e/4kpl. Joa haluaa,voi ostaa herkkulippuja kylkeen. Hajustamaton pyykinpesuaine voisi olla käytännön lahja ja kahvi tietenkin. Itse en kaipaa mitään krääsää tai rihkamaa,jos joku haluaa lahjoa edullisesti. Mieluummin sitten jotain,mille on tarve. Ei siis tuikkukippoja.

Vierailija
7/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut tehdä itse kavereilleni lahjat. Teen yrttisokerikuorinnat jokaiselle ja laitan ne kauniisiin lasipurkkeihin. Lahjan rahallinen arvo on alle 5 euroa riippuen purkin hinnasta sillä sokeri ei maksa juuri mitään ja yrtit poimin itse kesällä luonnosta. Lisäksi tulee loraus oliiviöljyä.

Olen tehnyt kylpypalloja, jos tiedän että löytyy kylpyamme.

Vierailija
8/8 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskulamppu autoon, varavirtalähde kännykkään, äänikirja netistä, itsetehdyt lahjakortit,joissa tarjoaa palveluksiaan, otsalamppu, kivan värinen juomapullo, eväsrasia,jossa eväät pysyy kylmänä, banaanikotelo, puisia henkareita, kookosöljyä, jotain ruususuolaa tai muuta kallimpaa erikoismaustetta, teetä,sähköhammasharjan vaihtopää (ne maksaa..), kunnon kalenteri jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän