Miesten tulisi pitää sekä pienistä että pitkistä naisista. Kuka pitää lyhyistä miehistä?
Jos mies ei pidä lyhyistä naisista ihanan siroina tai pitkistä naisista naisellisen edustavina, nähdään mies rajoittuneena ja pinnallisena.
Naiset taasko eivät ole pinnallisia hylkiessään voimakkaasti lyhyitä miehiä? Lyhyt mies on aika heikoilla parisuhdemarkkinoilla kun naisien tulisi kelvata kaikissa pituuksissa?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia miehen pitäisi pitää kaiken pituisista?
Pätkät olkoon keskenään ja me pitkät taas toisaalla.
N175(+M190)
Siellä ne söpöliinit pikkumiehet alapeukuttaa😂
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän lyhyistä miehistä. Oon itsekin vain 150cm pitkä ja mun mielestä pitkän miehen kanssa kaikki halailu yms on vaikeaa.
Niin mutta sinullekin "lyhyt" mies on varmaan jotain 165 cm, eikös? Eli 15 senttiä pidempi kuin sinä. Jos oikeasti pitäisit lyhyemmistä miehistä, niin sinulle pitäisi kelvata esim. 140 cm pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N175(+M190)Siellä ne söpöliinit pikkumiehet alapeukuttaa😂
Ei vaan mm minä nainen 155 cm, joka on seurustellut vain 190 cm miesten kanssa. En kannata "rotujaottelu"-toivettasi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N175(+M190)Siellä ne söpöliinit pikkumiehet alapeukuttaa😂[/quoteI
Itse en ikinä katselisi yli 180 cm miestä mutta makunsa kullakin.N 169 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu asiattomaksi. Alkaa kyllästyttää nämä samasta aiheesta tehdyt aloitukset joka päivä. Hanki joku muu harrastus, trolli.
Vai että on asiaton mikäli sinua kyllästyttää.
Mun mielestä tässä ketjussa ei kovin paljoa asiattomuuksia ole esiintynyt.
Näinpä. Vaikka kuinka olisi keskusteltu aihe, ei ole vielä saatu PERUSTELUITA.
Mies ei voi mitään pituudelleen mitään, mutta painolleen nainen voo. Silti paksunkin naisen tulisi kelvata miehille mutta lyhyt ja solakka kynäniskamies ei ole miehekäs ja kelpaava kuin harvoille jotka eivät ole pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän lyhyistä miehistä. Oon itsekin vain 150cm pitkä ja mun mielestä pitkän miehen kanssa kaikki halailu yms on vaikeaa.
Niin mutta sinullekin "lyhyt" mies on varmaan jotain 165 cm, eikös? Eli 15 senttiä pidempi kuin sinä. Jos oikeasti pitäisit lyhyemmistä miehistä, niin sinulle pitäisi kelvata esim. 140 cm pituinen.
Kyllä 140 cm mies alkaa olla jo lyhytkasvuinen, ennen kääpiöksikin kutsuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu asiattomaksi. Alkaa kyllästyttää nämä samasta aiheesta tehdyt aloitukset joka päivä. Hanki joku muu harrastus, trolli.
Mun mielestä tässä ketjussa ei kovin paljoa asiattomuuksia ole esiintynyt.Näinpä. Vaikka kuinka olisi keskusteltu aihe, ei ole vielä saatu PERUSTELUITA.
Mies ei voi mitään pituudelleen mitään, mutta painolleen nainen voo. Silti paksunkin naisen tulisi kelvata miehille mutta lyhyt ja solakka kynäniskamies ei ole miehekäs ja kelpaava kuin harvoille jotka eivät ole pinnallisia.
Minä en ymmärrä millaisia perusteluita pitää esittää, että olet tyytyväinen. Kaikki eivät vain viehäty kaikista ihmisistä ja se on ihan faktaa. Minkäs sille voi, ja miksi pitäisikään voida? Miksi jankkaat tätä samaa asiaa, kun sille ei oikeaa vastausta ole edes olemassa?
Lyhyenlännät (alle 170cm) miehet ovat sopivia joulupukin tontuiksi. Joulupukki on pitkä (vähintään190cm), ja nämä tontut pyörivät joulupukin jaloissa. Mutta makuuhuoneeseen en pätkistä veisi. Kai joku vie kun niitä sikiää lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä ketjussa ei kovin paljoa asiattomuuksia ole esiintynyt.Näinpä. Vaikka kuinka olisi keskusteltu aihe, ei ole vielä saatu PERUSTELUITA.
Mies ei voi mitään pituudelleen mitään, mutta painolleen nainen voo. Silti paksunkin naisen tulisi kelvata miehille mutta lyhyt ja solakka kynäniskamies ei ole miehekäs ja kelpaava kuin harvoille jotka eivät ole pinnallisia.Minä en ymmärrä millaisia perusteluita pitää esittää, että olet tyytyväinen. Kaikki eivät vain viehäty kaikista ihmisistä ja se on ihan faktaa. Minkäs sille voi, ja miksi pitäisikään voida? Miksi jankkaat tätä samaa asiaa, kun sille ei oikeaa vastausta ole edes olemassa?
Kai ymmärrät, että naiset ovat naurettavan pinnallisia? Jos miehen tärkeimpiä kriteereitä on pituus ja raamikkuus, on se naurettavaa. Moni pieni mies on hyväsydäminen taskuraketti, mutta ei naisia kiinnosta koska tussu ei kastu koska lyhyt mies.
Jännää miten av-palstalla on kasamäärin lyhyistä miehistä pitäviä naisia, mutta näitä ei koskaan tapaa arkielämässä
Vierailija kirjoitti:
Jännää miten av-palstalla on kasamäärin lyhyistä miehistä pitäviä naisia, mutta näitä ei koskaan tapaa arkielämässä
Ei kai niitä tapaa, jos istuu päivät pitkät ruikuttamassa asiasta av-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niitä tapaa, jos istuu päivät pitkät ruikuttamassa asiasta av-palstalla.
2h viikossa = päivät pitkät. Juuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi mitään pituudelleen mitään, mutta painolleen nainen voo. Silti paksunkin naisen tulisi kelvata miehille mutta lyhyt ja solakka kynäniskamies ei ole miehekäs ja kelpaava kuin harvoille jotka eivät ole pinnallisia.Minä en ymmärrä millaisia perusteluita pitää esittää, että olet tyytyväinen. Kaikki eivät vain viehäty kaikista ihmisistä ja se on ihan faktaa. Minkäs sille voi, ja miksi pitäisikään voida? Miksi jankkaat tätä samaa asiaa, kun sille ei oikeaa vastausta ole edes olemassa?
Kai ymmärrät, että naiset ovat naurettavan pinnallisia? Jos miehen tärkeimpiä kriteereitä on pituus ja raamikkuus, on se naurettavaa. Moni pieni mies on hyväsydäminen taskuraketti, mutta ei naisia kiinnosta koska tussu ei kastu koska lyhyt mies.
No entä sitten? Miten ajattelit muuttaa tätä maailmanjärjestystä? Ulisemalla ja tekemällä 26 aloitusta aiheesta av-palstalle? Tyydy kohtaloosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sama. Ei miehen ole mikään pakko pitää paksusta naisesta! Mies on vapaa pitämään laihoista ja lyhyistä naisista.
Vai olisi tässä ketjussa kyse siitä, että atm-mies ei löydä yhtään naista.
Olen lyhyt nainen ja seurustellut hyvin pitkän, yhden normaalipituisen ja yhden tosi pätkän kanssa. Kaikki pituudet siis koettu ja voin sanoa ettei pituudella ole yhtään mitään merkitystä, ei henkisesti eikä fyysisesti. Merkitystä on ollut sillä ovatko arvomme samanlaiset, miten mies kohtelee minua, miten arkielämä sujuu yhdessä, olemmeko yleisesti ottaen yhteensopivat.
Sen voisin sanoa, että osa lyhyistä miehistä on hyvin epävarmoja omasta pituudestaan, mikä näkyy ulospäin. Itsevarmuus on seksikästä, oli sitten kyseessä minkänäköinen/kokoinen mies tahansa.
Mun mielestä miehen ei tarvitse pitää minkäänlaisesta naisesta josta ei pidä. Olen lyhyt enkä vaadi että miehet pitäisivät minusta pituuden perustella. Tai minkään muun ominaisuuden joka voi olla jollekin turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entä sitten? Miten ajattelit muuttaa tätä maailmanjärjestystä? Ulisemalla ja tekemällä 26 aloitusta aiheesta av-palstalle? Tyydy kohtaloosi.
Pidät varmaan sitten ihan OK asiana, että miehet hyljeksivät ja halveksivat mm. paksuja naisia, kyläpyöriä ja pienitissisiä? Siinä ei ole mitään muutettavaa koska biologia.
Vierailija kirjoitti:
Sen voisin sanoa, että osa lyhyistä miehistä on hyvin epävarmoja omasta pituudestaan, mikä näkyy ulospäin. Itsevarmuus on seksikästä, oli sitten kyseessä minkänäköinen/kokoinen mies tahansa.
Onko susiruma mies mielestäsi seksikäs, jos on aidosti itsevarma?
Onkohan tälläkään palstalla viikkoakaan kulunut, etteikö naisia haukuttaisi liian pinnallisiksi ties mistäkin syystä? Ap on ehkä itse niin innokkaasti haukkumassa, ettei edes tiedosta sitä?
No oli miten oli, eivät kaikki miehetkään tykkää kaikenlaisista ja kaiken kokoisista naisista, eivätkä myös naiset. Useimmille meille riittää se, että joku tykkää. Ja monesti on täälläkin todettu, että lyhyillekin miehille löytyy tykkääjänsä. Jostain syystä valtaosa palstan lyhyistä miehistä ei viitsi edes lukea niitä vastauksia siitä päätellen, mitä tahtia tänne näitä ulina-aloituksia tehtaillaan.
Mun mielestä tässä ketjussa ei kovin paljoa asiattomuuksia ole esiintynyt.