Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten tulisi pitää sekä pienistä että pitkistä naisista. Kuka pitää lyhyistä miehistä?

Vierailija
29.11.2016 |

Jos mies ei pidä lyhyistä naisista ihanan siroina tai pitkistä naisista naisellisen edustavina, nähdään mies rajoittuneena ja pinnallisena.

Naiset taasko eivät ole pinnallisia hylkiessään voimakkaasti lyhyitä miehiä? Lyhyt mies on aika heikoilla parisuhdemarkkinoilla kun naisien tulisi kelvata kaikissa pituuksissa?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/2724317/kysely-naisille?page=1

Aika moni tuolla näkyy kertovan, ettei miehen lyhyys häiritse.

Vierailija
2/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tykätä. :) Kaikki ei voi millään tykätä kaikista. Toinen pitää pitkästä, toinen lyhyestä, joku pullukasta, toinen laihasta, joku äidistä, joku tyttärestä. 

T. pitkä nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän lyhyistä miehistä. Oon itsekin vain 150cm pitkä ja mun mielestä pitkän miehen kanssa kaikki halailu yms on vaikeaa.

Vierailija
4/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta pitkästä naisesta tarvi pitää. Riittää että mun pitkä mieheni pitää :)

Vierailija
5/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tämänkaltaista aloitusta ajattelit tykittää tänään palstalle, pätkä?

N178

Vierailija
6/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on, että odotat jotenkin, että aivan kaikki naiset kuolaisivat perääsi ja muu ei kelpaa. Eikö riitä, että osa tykkää ja osa ei?

Vierailija
7/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän lyhyistä miehistä.

t. 158 cm

PS Ap, sinun kannattaisi jutella ammattiauttajan kanssa tilanteestasi. Suret asiaa, jota ei oikeasti kannattaisi päivästä toiseen turhaan surra. 

Vierailija
8/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko 172 cm lyhyt, mutta ei ole haitannut ainakaan minun naismenestystäni. Tietenkään en tiedä kuinka paljon se vaikuttaisi, jos olisin vaikka 185 samalla naamalla, mutta kun on sellainen tilanne, ettei tarvitse koskaan olla ilman naista, niin ei kiinnostakaan.

Vierailija
9/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia miehen pitäisi pitää kaiken pituisista?

Pätkät olkoon keskenään ja me pitkät taas toisaalla.

N175(+M190)

Vierailija
10/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetko muka eivät joudu kuuntelemaan haukkuja pinnallisuudestaan, jos sanovat että eivät voisi olla lyhyen miehen kanssa? Ihan samalla tavalla sellaisen naisen kimppuun käydään kuin miehen, joka syrjii tietyn pituisia naisia.

Minä pidän vain pitkistä miehistä. N164

Vierailija
11/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Monesko aloitus tää on tänään tätä lajia? Helpottaako edes?

2. Ootko se tyyppi jolle kelpaa vaan kuuma salikissa?

3. Minä pidän lyhyistä miehistä, aviomieheni ja lapseni isä on alle 165, olen sen jo useasti täällä kertonut, en jaksaisi kertoa kymmentä kertaa päivässä.

4. Joka ikisessä avauksessa tästä aiheesta on useita naisia, jotka nimenomaan kertoo ettei pituudella ole heille väliä tai lyhyys on plussaa, seurustelevat lyhyiden miesten kanssa jne. Miksei mene jakeluun? Miksi tehtailet näitä avauksia jos ei kumminkaan mene jakeluun?

5. Miksi todennäköisesti ignooraat nämä kysymykset ja jatkat edelleen?

Vierailija
12/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla pyörii koko elämä lyhyytensä ympärillä. Suoltaa päivittäin näitä itkuvirsiään palstalle. Mene välillä ulos oikeaan elämään katsomaan eripituisia ihmisiä. Siellä ne lyhyetkin elävät ihan oikeaa elämää itkemättä kokoaan.

Vierailija
13/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N175(+M190)

Haluat että suomeen tulee kääpiöiden ja jättiläisten omat kansakunnat?

Vierailija
14/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetko muka eivät joudu kuuntelemaan haukkuja pinnallisuudestaan, jos sanovat että eivät voisi olla lyhyen miehen kanssa? Ihan samalla tavalla sellaisen naisen kimppuun käydään kuin miehen, joka syrjii tietyn pituisia naisia.

Kyllä se juuri on niin, että suurin osa naisista komppailee että on ihan oikein naisten täysi oikeus vaatia mieheltä pituutta eli hylkiä lyhyitä miehiä ikäänkuin heissä olisi oikeasti jotain vikaa. Vikahan on vain naisten omassa päässä jos ei kestä todellisuutta, että kaikki miehet eivät ole isoja.

Vierailija
15/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi mieheni pitää lyhyistä naisista. Eikä pitkistäkään.

Riittää kun pitää yhdestä pitkästä, se olen minä.

Vierailija
16/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N175(+M190)

Haluat että suomeen tulee kääpiöiden ja jättiläisten omat kansakunnat?

Tuskin siihen voin sentään vaikuttaa. Onhan niitä suuria rakkaustarinoita olemassa ja siinähän ei pituudella tai muiden mielipiteillä pituuserosta ole mitään väliä.

Mutta miksi lyhyen miehen PITÄISI pitää pitkistä naisista niin kuin ap kysyi aloituksessaan? En ymmärrä. Miksi ei voi yrittää löytää sitä naista niistä itselleen sopivan pituisista.

Vierailija
17/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi. Alkaa kyllästyttää nämä samasta aiheesta tehdyt aloitukset joka päivä. Hanki joku muu harrastus, trolli.

Vierailija
18/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut paljon lyhyitä miehiä mutta jonnekin ne ovat vain aina kadonneet, ehkä löytäneet mieluisamman naisen. Tosin ainakin yhdellä oli nainen jo entuudestaan.

Vierailija
19/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se juuri on niin, että suurin osa naisista komppailee että on ihan oikein naisten täysi oikeus vaatia mieheltä pituutta eli hylkiä lyhyitä miehiä ikäänkuin heissä olisi oikeasti jotain vikaa. Vikahan on vain naisten omassa päässä jos ei kestä todellisuutta, että kaikki miehet eivät ole isoja.

Vaatia voi ihan mitä vaan. Eri asia on, mitä saa.

Vastaapa nyt nron 11 kysymyksiin.

Vierailija
20/56 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeesti vitsit kun inhoan näitä kanakorppikotkia jotka jahtaa ja metsästää miehiä PITUUDEN vuoksi.

Harmittaa että poikani on pitkä. Jos olisi lyhyt tai keskimittainen saisi olla pahimmilta idiooteilta rauhassa.

Nin että lyhyet miehet tilanteenne ei ole huono.