Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei huolehdi kissoistaan - tilanne on kärjistynyt melkein eroon

Vierailija
29.11.2016 |

Eli miesystävällä on neljä kissaa jotka jäivät hänelle kun vanhempansa muuttivat palvelutaloon. Mies jäi lapsuudenkotiinsa asumaan kissojen kanssa.

Mies ei siivoa kissojen hiekkalaatikoita ja sitten kun ne protestoivat merkkailemalla muualle niin suihkii sitruunavedellä päin naamaa ja huutaa. Kissat eivät ole oppineet muuta kuin pelkäämään ja menevät saunan lauteiden alle jos näkevät suihkupullon vaikka pöydällä.

Toinen juttu on ruokinta. Ostaa halvinta nappulaa mitä saa, joskus koiran nappulaa jos saa tarjouksesta. Olen sataan kertaan tolkuttanut ettei se sovi kissoille mutta mies ei usko "ne syö sitä mitä annetaan" no niin kai kun eivät muuta saa jos en minä tuo.

Vanhemmalla kollilla epäilin virtsakiviä mutta mies ei suostunut viemään eläinlääkäriin. En voinut katsoa kissan tuskaa vierestä kun oli ihan selvästi kivuissaan. Vein sen itse ja nyt tilanne on se, ettei mies suostu korvaamaan laskua minulle. Minulla on pienipalkkainen työ ja oma koira, jonka leikkaukseen ja jälkihoitoon meni hiljattain lähes 1500€ Mies on alkanut pitää myös itsestäänselvyytenä että minä siivoan laatikot ja tuon märkäruokaa mitä olen säälistä välillä tehnyt.

Mitä ihmettä minä teen? Kissat näyttävät päälle päin ihan hyväkuntoisilta eikä niitä fyysisesti pahoinpidellä joten eläinsuojelu tuskin tekee mitään vaikka tekisin nimettömän ilmoituksen? Olen niiiiiin korviani myöten täynnä tuon äijän välinpitämättömyyttä ja eläinrakkaana ihmisenä en voi jättää kissoja tuollaisiin oloihin jos eroamme. Meidän välillämme ei ole ollut mitään fyysistä moneen kuukauteen eli olen lähinnä joku kissojen taloudenhoitaja tuolla. Miehelle kyllä kelpaisi seksi mutta koko mies inhottaa/ärsyttää.

Auttakaa ja keksikää tähän joku sopiva ratkaisu, minulla ei ole väliä mutta kissoilla on.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoille uusi koti.

Vierailija
2/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kissoille uusi, hyvä koti etsintään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoille pitää löytää uusi koti, ja sinä eroat tuollaisesta eläinrääkkääjästä. Muuta kysyttävää?

Vierailija
4/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus eläinsuojeluvalvojalle ja kerrot varsinkin sen, että mies on laiminlyönyt välttämättömän eläinlääketieteellisen hoidon järjestämisen eläimilleen.

Vierailija
5/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kieltäytyy antamasta kissoja "kiertoon" koska hänen vanhempansa eivät hyväksyisi sitä.

Ap

Vierailija
6/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ei kannata hankia miehen kanssa lapsia. Totuus on jos mies ei huolehdi lemmikeistä, ei mies huolehdi lapsesta.

Vierailija
7/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoilta estetään lajityypillinen käyttäytyminen ja virtsakivien hoitamatta jättäminen on eläinrääkkäystä, eli eläinsuojelua pitäisi kiinnostaa. Jos ei niin kysy saatko kissat omaksesi, jolloin voit hankkia niille uudet kodit. Sen jälkeen voitkin hyvin mielin erota.

Vierailija
8/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Mies on itsekäs ja jos kissojen huolto on jo tuota tasoa, voit vain kuvitella kuinka paljon saat yksin hoitaa kaiken lapsiin liittyvän aikanaan.

Vierailija
9/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappaat kissat koppaan ja viet ne eläinsuojeluyhdistykseen mahdollisimman kauas. vasta matkalla soitat miehelle ja ilmoitat erosta, etkä sitten palaa sinne enää.

Vierailija
10/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoita hänen touhunsa ja näytä eläinsuojelijoille niin hakevat kissat pois.

Vielä parempi vaihtoehto on että yksinkertaisesti vaan jankkaat/ylipuhut hänet luopumaan kissoista. Ole sinnikäs.

Vierailija
11/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ainakin kysyä eläinsuojeluvalvojalta neuvoa. Auttaisiko, jos valvoja soittaisi miehelle ja ohjaisi huolehtimaan kissoista kunnolla? Ja sinä voisit näyttää tekstiä netistä kissojen hoidosta.

Vierailija
12/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko puhua hänen vanhemmilleen missä oloissa kissat nykyään elävät? Jos niistä on aikanaan pidetty hyvää huolta niin vanhempien saarna pojalle voisi jopa mennä perille.

Vierailija
13/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tarjoudut antamaan kissoille kodin ja sitten kun niistä on kauppa/luovutuskirja tehty, voit viedä kissat vaikka eläinsuojeluyhdistykseen.

Vierailija
14/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli jätät Asian tähän, etkä tee kissoista ilmoitusta niin syyllistyt silloin itse eläinsuojelurikkomukseen.

Tee vaikka nimetön ilmoitus kunnan eläinlääkärille ja kerrot yksityiskohtaisesti sen, että päällepäin kissat näyttävät olevan kunnossa, mutta.... sitten listaat yksityiskohtaisesti lääkärikäynnin ja äijän tarjoamat koiran ruoat ja sitruunavedellä rääkkäämiset..

Vierailija
15/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos eroamme." Voi luoja...

Vierailija
16/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi että kissat siirretään nimiisi koska sinä ostat ruuat ja maksoit laskun. Vasta sitten jos mies suostuu tähän, ilmoitat että hän alkaa hoitaa kissoja asianmukaisesti tai muuten etsit niille uuden kodin. Ja että eroatte, mutta pidät tilannetta silmällä.

Vierailija
17/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojeluilmoitus nyt ensi alkuun. Sitten voit miettiä jatkoa tulevien tapahtumien mukaan. 

Vierailija
18/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaikeassa tilanteessa, mutta ethän voi jatkaa tuollaista, että pienestä palkastasi ruokit toisen 4 kissaa ja vielä maksat ja hoidat eläinlääkäritkin.

Jos pystyt niin eroat vain miehestä ja kissoista.  Onhan maailma täynnä kissoja ja hän kuitenkin antaa niille jotain ruokaa.   Et voi kissojen takia roikkua miehessä vaan sinun on elettävä eteenpäin.  Jos mies ei suostu antamaan kissoja pois jonnekin niin et voi sille asialle mitään mutta sinun velvollisuutesi ei ole myöskään hoitaa ja ruokkia toisten kissoja.  Mies pitää sinua aivan piikanaan, älä alistu sellaiseen.

Eli: pane välit poikki mieheen.  Kyllä kissat pärjäävät.

Vierailija
19/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisestä kertoo paljon se, miten hän kohtelee heikompiaan, kuten esimerkiksi lapsia tai puolustuskyvyttömiä eläimiä.

Mieti; haluatko todella olla elämänkumppani ihmiselle, joka käyttäytyy kuten kirjoitit. Itselleni ko. valinta olisi helppo.

Kissoille uusi koti. Ja mieskin vaihtoon.

Onhan se varmasti omanlaisensa muutos ja kriisinkin paikka miehelle henkisesti, että vanhempansa laitokseen joutuivat, mutta silti pitäisi sen verran välittää, että kissat hoitaa asiallisesti.

Vierailija
20/25 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi hyvä auttaa nyt kissoja. Viet ne eläinsuojeluun tai otat itsellesi. Vanhemmille ilmoitus että kissoista ei pidetty huolta joten siksi teet näin.. tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän