Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko tänään kuntosalilla? Jos et, mikä on tekosyysi?

Fit_nigga
28.11.2016 |

?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeenä sängyn pohjalla :( jos sit loppu viikosta uskaltaisi jo salille.

Vierailija
22/52 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin leikkauksessa. Kyllä, tämä on totuus. Nyt alkaa pitkä ja kivulias toipuminen. T:bmi 19 (jos joku luulee että lihavuus liittyy leikkaukseen/toipumisaikaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko on käydä kuntosalilla?

Luitko tänään runoja? Jos et niin mikä oli tekosyysi?

Vierailija
24/52 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä venyi enkä ehtinytkään. Tai olisin ehtinyt, mutta en tykkää kaahata kiireessä tai rynnätä tunnille ärsyttävästi 5-10 minuuttia myöhässä. Ja kuitenkin olisin unohtanut matkasta jotain. Kuten salipyyhkeen tai vesipullon.

Torstaina uusi yritys :-)

Vierailija
25/52 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kuntosalilla käymisestä. Mieluummin käyn pelaamassa lentistä ja ohjatussa jumpassa. Tänään tosin olin ihan vaan kotona ja neuloin joululahjoja. 

26/52 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että olen tulossa kipeksi, jossain vaiheessa. En viitsi ottaa nyt sitä riskiä.

Vierailija
27/52 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä, miksi mun pitäisi kuntosalilla käydä.

Lihaskuntoa harjoitan töissä ja kestävyyttä koiraa lenkittämällä.

Vierailija
28/52 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lenkillä. :)

Vierailija
29/52 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuosina 1987-1999 salilla 3-5 kertaa viikossa eikä siitä ollut mitään hyötyä. Nyt olen paremmassa kunnossa kuin silloin vaikka en harrasta muuta liikuntaa paitsi vähän voimistelen kotona.

Vierailija
30/52 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vuosina 1987-1999 salilla 3-5 kertaa viikossa eikä siitä ollut mitään hyötyä. Nyt olen paremmassa kunnossa kuin silloin vaikka en harrasta muuta liikuntaa paitsi vähän voimistelen kotona.

:D

Ei muuta..

Vierailija
31/52 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoititko ap tänään rahaa hyväntekeväisyyteen? Jos et, mikä on tekosyysi?

Vierailija
32/52 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriarvojen (paremmat/paljon paremmat kuin valtaosalla +40 miehillä) ja painon perusteella minun ei edes tarvitse harrastaa kuntoliikuntaa, kuten en ole tehnyt kohta 20 vuoteen. Katsos se paino ei nouse kun ei koske ohrapirtelöön ja katsoo muutenkin mitä kärsäänsä kaataa...

Lihasvoimaa en tarvitse mihinkään ja "kosmetiikan" vuoksi kuntoilu nyt on vaan typerää surkean itsetunnon boostaamista - en tarvitse muiden ihailua missään suhteessa tunteakseni itseni hyväksytyksi.

Vierailija
33/52 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Työpäivän jälkeen oli sovittu tapaaminen jossa menikin koko ilta. Tänäänkään en pääse, pakko tehdä työpäivän jälkeen koulujuttuja ja lukea kokeisiin.

Vierailija
34/52 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy tänään salilla, koska siellä on juuri tänäpäivänä kaikkein ruuhkaisinta aikaa. Käyn yleensä silloin, kun arvelen siellä olevan mahdollisimman vähän väkeä. Paras salihetki on se, kun saa olla vain oman itsensä kanssa tai sitten hyvässä seurassa, jossa ei toki tarvitse olla kokoajan äänessä vaan ymmärretään että välissä tarvii sitä omaakin rauhaa ja liikkumaan sinne ollaan menossa. Jos en käy salilla käyn lenkillä ulkona tai treenaan kotona/ pidän taukoa tai harrastan jotain muuta.

Itselläni on kyllä sali into hieman lopahtanut siellä olevien ihmisten takia. Osa on oikein mukavia ja joidenkin kanssa pystyy puhumaan. Sitten on se neutraali puoli ja sitten nämä ei niin mukavat ihmiset. Kerrankin jouduin ikävään tilanteeseen kun jouduin olemaan keskenään 2 miehen kanssa, jotka töllöttivät kokoajan minua kun eivät olisi koskaan naista nähneetkään. Koko sen tunnin aikana taisivat käyttää vain pikaisesti vähän joka laitetta, mutta suurimman osan ajasta vain  juttelivat, toinen seisoi ja toinen istui salilaitteessa tekemättä yhtään mitään, varmaan ainakin sen 5 min. Olivat laittaneet kaikki painot " isolle" ja sivusilmällä tiirailla minulle irvistellen millaisia painoja nostelen... Oli aika inhottavaa ja ahdistavaa. 

Vierailija
35/52 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista ja liian paljon kilometrejä välissä.

Vierailija
36/52 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin, tänään en ole vielä käynyt. Tarkoitus kyllä olisi mennä.

Vierailija
37/52 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enää. Mua inhottaa ne hikiset, paskaset laitteet. Putsataankohan niitä koskaan? Sama juttu keilailussa. Kaikki tunkevat paskaiset sormensa niihin keilapallojen reikiin. Yäk.

Vierailija
38/52 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt kuntosalilla enkä mene. Olen mm. tältä palstalta lukenut, miten siellä kävijät arvostelevat toisten vartaloita ja suorituksia, enkä halua sellaiseen paikkaan. En osaisikaan tehdä siellä mitään, joten minut naurettaisiin sieltä ulos. Minulla on lisäksi sydänsairaus enkä kardiologin mukaan edes saa esim. nostaa painoja tai tehdä muita sydäntä äkillisesti rasittavia suorituksia. Harrastan liikuntaa ulkona ja yksin, enimmäkseen pyöräilyä ja kävelyä, 1-2 tuntia päivässä.

39/52 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy ikinä kuntosalilla. Syy on että mulla on paniikkihäiriö ja välttelen ihmisiä. Jos voisin yksinäni käydä vaikka tossa alakerrassa kuntoilemassa, niin voi olla että joskus tulis käytyä.

Vierailija
40/52 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahaa salikorttiin joten kotitreenillä mennöö.

ps. Oli aika uniikki yritys ärsyttää ihmisiä tällä palstalla

Better luck next time tho

N20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi