Olitko tänään kuntosalilla? Jos et, mikä on tekosyysi?
Kommentit (52)
En ollut kuntosalilla. En ole koskaan käynytkään. Ehkä se olisi osa syytä? Tai tekosyytä?
Olin! Ei olis kiinnostanu yhtään. Ärsytti muut ihmiset siellä. Onneksi kuukautiset alkoivat vasta jumpan jälkeen, eikä sen aikana.
Vierailija kirjoitti:
En ollut kuntosalilla. En ole koskaan käynytkään. Ehkä se olisi osa syytä? Tai tekosyytä?
do you even
Kävin eilen ja toissapäivänä. Ja menkat alko eli on kauheet kivut.
Olin. Venyttelemässä (ohjattu). Menin autolla.
En käy kuntosalilla. Lenkkeilen raittiissa ulkoilmassa ja teen kuntopiirin kotona.
Yritätkö edes hillitä pakkomiellettäsi tehtailla maanisesti näitä aloituksia? Jos et, mikä on tekosyysi?
Inhoan kuntosalilla käymistä. Miksi se olisi pakollista?
Kivojakin urheilulajeja piisaa.
Olen käyny salilla kerran, noin 25 vuotta sitten. Jos vaikka joka 50. vuosi riittäis.
Ei joutanut, kun masturboin syöden kunnon rasvamättöä.
Ulkona raittiissa luonnossa on paljon ihanampaa ja mukavampaa sekä lisäksi huomattavasti raikkaampi ja terveellisempi ilma.
Tekosyyni on se että olin jumpassa.
Olin sunnuntai-iltana, niin tänään ei oo järkeä mennä (kävin kyllä kävelyllä 7km). Huomenna taas!
Koska tanssin yli tunnin yksin kotona latinalaisia tansseja. Tanssi tekee kropasta naisellisen ja notkea. Siksi en ollut salilla, sinne kyllä ehtii muulloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Olin! Ei olis kiinnostanu yhtään. Ärsytti muut ihmiset siellä. Onneksi kuukautiset alkoivat vasta jumpan jälkeen, eikä sen aikana.
Ja nyt ne kk. kestää kuukauden.
En ollut. 38.7 kuume, yskä ja lihaskivut on tekosyyni.
kävin yli tunnin lenkillä pitkin mäkiä ja mantuja. salilla en käy koska on parempiakin liikuntamuotoja.
En mahdu ovesta ulos.
t. läski