Brittilehti bongannut Saaran mäkkärissä aterioimassa
Kommentit (75)
Terve nainen, kun osaa syödä hamppareitakin
tuosta ruuasta ne kilot ovat siis tulleet :-)
Mä TIESIN! Siis todellakin tiesin kun luin ton jutun ensin iltalehden nettisivuilta niin saman tien tulin tänne katsomaan että jokos täällä on lauma räkyttäviä palstalaisia Saaran "kimpussa" vähän niinkuin hyeenat seepran vasaa piirittämässä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Briteissä asuvat suomalaiset eivät hauku Saaraa siellä joka välissä ja selitä, ettei Saarasta pidetä Suomessa.
Joo toivotaan näin.. Mistään muustahan ne ei siellä tietenkään puhukkaan. Kuka edes ajattelee tollassia saati sitten viittii vielä tänne kirjottaa.
Eihön siinä muuten mitään mutta jos itse nostaa kaameen haloon kuinka syö vain vihersmoothieita ja tyttis väittää olevansa paitsi pt myös hyvinvointivalmentaja... miten meni noin omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa päättää vaatteistaan itse, vaan kaikki tulee valmiina.
Mistähän sitten on repäisty stailaaja, jos joutuu harkoissa esiintymään vetskari puoliksi auki?
She even buys my clothes because she has a much better sense of fashion
No she doesn't! I hope..
Vierailija kirjoitti:
Kommentteja kun lukee, kaikki brittikommentoijat ylistävät Saaraa ja sanovat, että hänen pitäisi voittaa :)
Ai se Marko?:DDD
Se Meri on niiiiiiin white trash. Kävelevä Kouvola-mainos. Skippaisi nyt moisen uran tukkeen jo mäkeen!
Saara on lihonut tuon Merin kanssa ainakin 15 kiloa. Ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Briteissä asuvat suomalaiset eivät hauku Saaraa siellä joka välissä ja selitä, ettei Saarasta pidetä Suomessa.
Itseasiassa kukaan ei ole edes maininnut Saaraa... Uutisissa oli vahan aikaa sitten miten Strictly Come Dancing vetaa paljon enemman katsojia kuin X Factor (viimeksi taisi olla 5 miljoonaa enemman per episodi...). Eli ei taalla nyt niin hirveasti X Factorista olla kiinnostuneita.
Ihan oikeasti, mikä teitä vaivaa :/? Saara ei ole läski ja Meri vaikutti oikeasti aika symppikseltä tuossa videolla. Niillä näytti synkkaavan hyvin.
Kamalaa kun yrittää ite opettaa teineille, että ei saa kiusata ulkonäön takia, pitää muistaa käytöstavat, ootte hyviä just tommosina, naisen ei tarvitse olla LANGAN LAIHA ja sitten täällä av:lla aikuiset vetää nämä opit vessanpytystä alas.
Ei ihme, että yläasteella on koko ajan rauhattomampaa ja nuoret oireilee rajummin. Tuommoset av-äitylit kun on kotona opettamassa vähän tapoja, muiden kunnioitusta ja sitä, miltä pitää näyttää että saa positiivista palautetta, niin onko ihme?
Vierailija kirjoitti:
Ääliö
Kuka on ääliö?
Kai te tajuatte, että Saara on WT?
Olisivat menneet johonkin vähän laadukkampaaseen pienempään mestaan hampurilaiselle jossa ei olisi paparazzi kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Kai te tajuatte, että Saara on WT?
Meri on wt ja näemmä Saarakin
Voiko olla mahdollista, että aikuiset naiset suoltaa tänne tätä tekstiä? Ihan teinilissujen juttuja.
Voisivat tarjota x-factor kisaajille kunnon ruokaa siellä backstagella lähetyksen perään ettei tarvisi yötä myöten mennä syömään pikaruokaa. Ruokapuoli siellä tuntuu ontuvan. Muutenkin Saara kommentoinut ettei ole aikaa syödä rauhassa kesken päivän joten täytyy vain pikana ottaa jotakin mitä sattuu saamaan.
Muistan kun eräs koulussani ollut tyttö menestyi laulukilpailussa. Siitä paikasta häntä alettiin arvostella suureen ääneen: vaatteita, kampausta, kävelytyyliä ja kaikkea. Ennen laulukilpailua hän oli ihan ok suosittu, eikä kenenkään hampaissa. Mulle tuli heti mieleen se vanha koulumuisto, kun olen lukenut näitä Saaran arvosteluryöppyjä. Suomalaiset ovat niinkuin usein maalla asuvista sanotaan, ettei kukaan naapuri saa vähänkään yrittää "olla jotain" tai muuten koko kylä arvostelee lyttyyn, että mikähän tuokin kuvittelee olevansa...