Brittilehti bongannut Saaran mäkkärissä aterioimassa
Kommentit (75)
X) Saanut jo paprazzit peräänsä...
Taitaa olla Saaran terveysruokainnostus historiaa ja mehupaastot pidetty...
Jaa, erittäin mielenkiintoista (not).
Selitys liian pienille vaatteille..
Kommentteja kun lukee, kaikki brittikommentoijat ylistävät Saaraa ja sanovat, että hänen pitäisi voittaa :)
Vierailija kirjoitti:
Kommentteja kun lukee, kaikki brittikommentoijat ylistävät Saaraa ja sanovat, että hänen pitäisi voittaa :)
Onko toi joku syömiskisa:O
Tuskinpa päättää vaatteistaan itse, vaan kaikki tulee valmiina.
Kyllä se ne omat vaatteet itse päättää, ei ohjelma. Tai siis tyttid ostaa ne kaksi numeroa liian pienet pissisrievut.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän sitten on repäisty stailaaja, jos joutuu harkoissa esiintymään vetskari puoliksi auki?
Toivottavasti Briteissä asuvat suomalaiset eivät hauku Saaraa siellä joka välissä ja selitä, ettei Saarasta pidetä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Harjoitteluvaatteet on omavalintaiset, muilla on nuorekkaat collarit/legginsit ja tennarit, Saara-täti on tyttiksen ostamissa liian pienissä baila-baila -kuteissa. Haastattelussa kertoo, että tyttis ostaa kaikki sen vaatteet.
Hieno mainos Minna Parikan kengille :) Mahtavaa, että Saara käyttää suomalaisen suunnittelijan kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvista päätellen Saara tosiaan taitaa voittaa hampparien syömiskisan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän sitten on repäisty stailaaja, jos joutuu harkoissa esiintymään vetskari puoliksi auki?
She even buys my clothes because she has a much better sense of fashion
Mitä sitten jos käy hampparilla palkinnoksi kiireisen viikon jälkeen?! Ei voi kun ihmetellä näitä joidenkin kommentteja
Aika usein on käyty kunnosta päätellen
Ääliö