Kotona yhteiskunnan tuilla kotona lyllertävät kotiäidit
Töihin ei mennä ja lisää lapsia vaan tehdään, kun ei muuta osata. Painoakin 150kg kun on sohvalla sipsejä syöty yhteiskunnan rahoilla.
Kommentit (46)
laiha mies ei lihavaa naista halua, ellei sit.... hah turvap kirjoitti:
tyhmä paljon töitä tekee kirjoitti:
Mäpäs rohmusin kalliit koulutukset yhteiskunnalta ja sitten jättäydyin lyllertäväksi kotiäidiksi. Buaahhahahahahahahahahhahaaaaaaa!
No nii s--tana. Noita vaarmaan enemmänkin. Onko eksoottinen mies miehesi. Lihavilla usein näkee
On joo, tumma ja tulinen ja erittäin isokaluinen. Ja itse painan 160 kg, mies tykkää kun on mistä tarttua!
Vierailija kirjoitti:
Se on kans kiva että juoppomiehet saa joka kuukausi yhteiskunnan kustantamat kaljat ja viinat. Ei tarvitse kuivin suin olla.
Juopot loppuu juomalla, mutta ammattimaiset sossutapaukset lisääntyvät ja uusia otetaan vastaan ulkomailta.
Ei me lylleröäidit saada harmi kyllä noin paljoa. Jos ton kotoutumistuen sijaan sais vaikka sipsitukea niinku ekstrana?
Tiedän aloittajan tarkoittamat.
Monesti nää just lyllertää mäkdonalsiin työntäen uusia lastenvaunuja tai rattaita. Kävelytyyli on lihavuudesta johtuen sellainen lyllertävän ja vääntelehtivän välimuoto. Ahteri on lähes metrin levyinen.
Siis kotihoidontuki on joku 300€. Ei Kait sillä nyt kovin moni lyllerrä mihinkään. Ainiin lapsilisät vielä 95€.
Vierailija kirjoitti:
- asumistuki
- lapsilisä
- elatustuki
- kotoutumistuki
- lasten kodinhoidontuki
- vanhempain päiväraha
- toimeentulotuki
Yksinhuoltaja ( maahanmuuttajataustainen) sai nämä tuet jotka tekivät noin 4000 e/kk lisäksi harkinnanvaraiset tuet ja terveydenhoidon kulut maksetaan yhteiskunnan toimesta.
7 henkisen perheen isän jos olisi töissä pitäisi tienata 9300 e/kk jotta pääsisi samoille tienesteille kuin tuilla.
Kodinhoitotuki? Mikä se on?
Tein töitä ja maksoin veroja ennen äitiyslomaa ja rahoja. Pian poikanikin kartuttaa verokassaa.
Montako päivää sinä ap olet ollut töissä? Oletko kelan työkokeilussa kenties vai mistä moinen ylemmyydentunne?
No joo. Minä saan kotihoidontukea n.250€/kk ja lapsilisän 95€. Olen ollut 8v. työelämässä ja maksanut veroa. Meillä on asuntovelka, mies maksaa minunkin osuuden nyt kun olen kotona lapsemme kanssa, eli minunkin lainani lyhenee vaikka minä en sitä maksa (harmittaako tämäkin sinua ap?) Minulla on vakipaikka työssä odottamassa paluutani ja kun menen töihin, maksan taas veroja. Varmasti sinäkin ap nautit/olet nauttinut yhteiskunnan tukea jossain muodossa.
Saako koirat ja kissat kanssa avustuksia?
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen korkeakoulututkintoa mutta töitä ei oikein tunnu löytyvän. Taidan alkaa yhteiskunnan tuilla eläväksi lyllertäväksi kotiäidiksi, se on kakkosvaihtoehto urasuunnitelmissani.
Olet selvästi hyvää ainesta joita yhteiskunta tarvitsee. Oletko muuten vihervasemmistolainen?
Vierailija kirjoitti:
- asumistuki
- lapsilisä
- elatustuki
- kotoutumistuki
- lasten kodinhoidontuki
- vanhempain päiväraha
- toimeentulotuki
Yksinhuoltaja ( maahanmuuttajataustainen) sai nämä tuet jotka tekivät noin 4000 e/kk lisäksi harkinnanvaraiset tuet ja terveydenhoidon kulut maksetaan yhteiskunnan toimesta.
7 henkisen perheen isän jos olisi töissä pitäisi tienata 9300 e/kk jotta pääsisi samoille tienesteille kuin tuilla.
On se kumma, kun näitä väitteitä aina löytyy. Vanhempainpäivärahaa ja koTIhoidontukea ei makseta päällekkäin.
Eläköön sosialismi! kirjoitti:
Saako koirat ja kissat kanssa avustuksia?
Mikseivät saisi? Ennemmin veroeuroni annan niille kuin ma-muille.
Jos ap seuraavaksi puuttuisit omaishoitajien valtaviin ansioihin. Siinäpä sinulle ihan kaluamaton luu!
Vierailija kirjoitti:
"KOTONA YHTEISKUNNAN TUILLA KOTONA", SIIS MITÄ?! Ole hyvä ja hae ensin itse peruskoulusta kirjoitustaito.
Ei siellä kotona yhteiskunnan tuilla kotona olekaan kuka vaan, vaan siellä KOTONA yhteiskunnan tuilla KOTONA ovat vain KOTIäidit. Ettäs tiiät.
Vierailija kirjoitti:
Siis kotihoidontuki on joku 300€. Ei Kait sillä nyt kovin moni lyllerrä mihinkään. Ainiin lapsilisät vielä 95€.
Eikös noi määrät vielä kerrota lapsiluvulla ja yksinhuoltajakorotukset nostavat kaikkia summia huomattavasti ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
"KOTONA YHTEISKUNNAN TUILLA KOTONA", SIIS MITÄ?! Ole hyvä ja hae ensin itse peruskoulusta kirjoitustaito.
Mitä sä siellä mistää kirjoitustaidoista urputat? Menisit töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistään kirjoitustaidosta nyt kannata kirjoittuksiin perustuvalla keskustelupalstalla välittää, kyllä riittää että osaa näppäimistöä paukuttaa ja heitellä perustelemattomia mielipiteitä kuin leikatusta lampaanpäästä. Mitä välii että on tullut haaskattua yhteiskunnan varoja kymmenen vuoden maksuttomaan peruskoulutukseen ilman, että mitään oppia on päähän tarttunut. Pääasia että osaa kivasti haukkua KOTONA yhteiskunnan tuilla KOTONA lylletäviä KOTIÄITEJÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistään kirjoitustaidosta nyt kannata kirjoittuksiin perustuvalla keskustelupalstalla välittää, kyllä riittää että osaa näppäimistöä paukuttaa ja heitellä perustelemattomia mielipiteitä kuin leikatusta lampaanpäästä. Mitä välii että on tullut haaskattua yhteiskunnan varoja kymmenen vuoden maksuttomaan peruskoulutukseen ilman, että mitään oppia on päähän tarttunut. Pääasia että osaa kivasti haukkua KOTONA yhteiskunnan tuilla KOTONA lylletäviä KOTIÄITEJÄ.
Kirjoituksesi oli kieliopillisia virheitä tulvillaan.
"Tuilla"? Sellaista sanaa ei ole olemassa.