G: Millä herkuttelit tänään?
Mitä herkkuja söit tänään? Tuleeko himo helpommin suolaiseen vai makeaan?
Kommentit (35)
Muuten hyvää arkiruokaa, iltapäivällä teen kanssa otin pari kanelikorppua.
After eightejä. Yleensä mieli vetää tuonne makean puolelle.
Menin kauppaan nälkäisenä ja ostin kolmea eri juustoa, piparkakkuja, viikunahilloa ja suklaamanteleita. Lisäksi korkkasin kaapista pullon parempaa Amaronea ja nollasin työpäivän juusto-keksi-suklaa-viini-illallisella (yksi iso lasi riitti, huomenna pitää kuitenkin herätä töihin). Helppoa ja ihan tajuttoman hyvää. Terveellisyyttä en tänään miettinyt pätkääkään.
Arvasiko joku jo, että olen poikkeuksellisesti yksin kotona? :-)
Riisipuurolla, kreikkalaisella jogurtilla ja pienellä suklaapatukalla. Nams.
Tuntuu että paino pysyy nykyään alhaisena helpommin kuin ennen koska syön mitä haluan ja kunnon annoksia + välttelen kuitenkin prosessoitua ruokaa suurimman osan ajasta.
Uskaltakaa syödä naiset!
Da capo bussissa töistä tullessa, illalla manteleita ja saunaolut. Ja yksi extraolut.
Paistoimme vohveleita äsken. Söin suolaisella ja makealla täytteellä.
Olen ehdottomasti enemmän makean ystävä. Pidän suolaisistakin herkuista, mutta makeaan olen suorastaan addiktoitunut.
En ole tänään vielä herkutellut, syönyt vain makaronilaatikkoa ketsupilla. Onhan sekin kyllä herkullista...
Kaapissa on jotain hasselpähkinäkonvehteja, mutta ne onneksi maistuu/haisee niin pahalta, etten ole syönyt niitä, vielä.
En syönyt makeaa. Mun on refluksin takia nyt pakko laihduttaa, joten päätin jättää kahvin kanssa syödyt makeat tauolle. En ole lihava, mutta paino on hieman noussut, ja refluksissa saattaa pienikin painonpunotus auttaa. That being said, meillä oli iltaruualla ranskalaisia, kai ne voi herkuksi laskea. Ollaan sairaina, laitoin pakastimesta ruuat ja keitin vähän parsakaalia kylkeen.
Kaksi palloa Omar-jäätelöa ja muutama Grand Dessert-vanukkaita. Perso makealle enemmän.
Kanelikierrepitko, 3 viipaletta. Sekä makea että suolainen himottaa tasapuolisesti.
Kourallinen toffeeta ja pari olutta
Persimonilla! nam! harmi kun niitä ei kohta enää saa :/
Luojan kiitos lähin kauppa on mennyt kiinni, koska tää keskustelu... on vaarallinen.
– sokerijuoppo
Sekä että. Töistä tullessa kourallisen sipsejä ja vähän aikaa sitten aurajuustoa ja piparia, sharonhedelmän. Nyt muutama salmiakki ;)