G: Millä herkuttelit tänään?
Mitä herkkuja söit tänään? Tuleeko himo helpommin suolaiseen vai makeaan?
Kommentit (35)
En ole varsinaisesti herkutellut tänään. Ainoa syötävä / juotava, josta olen saanut nautintoa, on ollut maitokahvi lounasaikaan. Myöhemmin illalla voisin juoda mukillisen kuumaa van houten -kaakaota. En halua herkutella arkiviikolla, vaan minusta on hauskempi suunnitella viikon mittaan, miten herkuttelisin viikonloppuna. Tykkään sekä makeasta että suolaisesta. Enemmän makeasta.
_____________________________________________________________________________________________________
** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **
Kaupan itsepalvelu salaatilla, se oli herkkua.
Banaaneita, kahvia, vaniljavanukasta.
Tykkään kyllä herkutella suolaisia ja makeita, tänään maistelin eilen tehtyä rocky roadia... mmm, täytteenä fudgepaloja, suolapähkinöitä ja vaahtokarkkeja. Ehkä haen vielä palan jääkaapista... tai kaksi... :D
Raakasuklaalla ja tuoreilla taateleilla 😄
Pringles Tortilla Chips - Sour cream
Fazerin vadelmajugurtti täytteisillä suklaakonvehdeilla. Ostin sellaisen ison rasian niitä.
Fazerinoja konvehteina, joulutorttu, pari palaa pullapitkoa, sokerimehua...
Pienellä palalla kylmää piparitaikinaa.
Limppusiivuja, grillimakkaraa ja sinappia. Ja maito.
Vierailija kirjoitti:
Persimonilla! nam! harmi kun niitä ei kohta enää saa :/
Mä saan Persimoneista hirveät vatsakivut ja oksennan. Selvisi, että olen tietylle hedelmäryhmälle allerginen. Saan samat oireet niistä kaikista lajeista.
Cheddar-kukkamakkara-voileipiä saludon kera, jauhelija-dolmiokastike ja makaroni, sipsejä sweetchili dipillä, maitoa, vettä, paljon vettä...kohta avaan hernerokkapurkin
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Ruissipsejä herkkutahnalla ja joulukinkkusiivuja. Normaalisti olen makean perään!
Geisha-patukan ostin, kun oli hirveä makeanhimo. :D Suolaisia herkkuja tekee harvoin mieli.