Otin oxaminin ja tahtoisin juoda oluen...
Onko vaarallista? Tietääkö kukaan?
Oxamin on 15mg
Kommentit (10)
Ei oo vaarallista, jos olisit ottanu 15 kpl niin suosittelisin jo jättämään kaljan välistä.
Ei ole vaarallista. Minä olen joskus juonut koko päivän kaljaa ja illalla ottanut kaksi 15 mg, että saa nukuttua.
Ei ole vaarallista. Olen itse joskus syönyt oxamineja unihäiriöiden takia. Joskus otin myös yhden oluen illalla lääkkeen ottamisen jälkeen.
Ei tullut mitään "vaikutuksia".
Ei ole vaarallista, jos se jää vain siihen yhteen. Alkoholin vaikutus voi tosin tehostua, ja jos sulla on taipumusta alkaa nousuhumalassa vetämään kaksin käsin lisää, niin ehkä kaiken varalta kannattaa jättää se yksikin väliin.
Kiitos jokaiselle vastaajalle!!!!
T.ap
Ottaahan ne muutkin narkit pillereitä ja viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaahan ne muutkin narkit pillereitä ja viinaa.
Ehkä näin. En kuitenkaan haluaisi profiloitua tai todellisuudessakaan alkaa narkkariksi. Juuri nyt vai tuntuu, ettei tuo oxamin auta (eipä tunnu auttavan tänä juomani olutkaan). Laiksi perheenjäsenteni menehtyi äskettäin (toinen onnettomuudessa toinen äkilliseen aivoverenvuotoon). Takana myös muita ikäviä tapahtumia kahden viime vuoden aikana. Olen vastikään saanut masemmuslääkityksen, mutta se kuulemma alkaa toimia vasta kuukauden kuluttua. Olen väsynyt ja surullinen (tai ehkä enemminkin pihalla, koska kaiken tapahtuneen käsitteleminen tuntuu juuri nyt liian raskaalta). Jokainen aamu herätä ilman ihmistä, jonka kanssa vuoteen on jakanut viimeiset 25 vuotta on vaikeaa.
Toivon voimia jokaiselle, jota kohtaa suru. 'Minä yritin tänään parantaa oloani nyt sitten ns. Sekäkäytöllä. Voi kun se olisikin auttanut nukkumaan edes yhden yön.
T.ap
Käyt ostamassa alkoholittoman