Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et tee naulakkoon tilaa vieraiden takeille?

Vierailija
28.11.2016 |

Ärsyttää kyläpaikassa tunkea takkia tupaten täynnä olevaan eteisen kasppiin, joka on täynnä isäntäväen omia takkeja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kannellinen roskis naisvieraille, ei sinne mitään takkeja mahdu.

Vierailija
2/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tyhymä sottapytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kahden vuoden aikana on käynyt yhteensä kolme vierasta. Kaksi heistä piti takkinsa päällä koko vierailun ajan. Että siksi.

Vierailija
4/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kyläpaikassa tunkea takkia tupaten täynnä olevaan eteisen kasppiin, joka on täynnä isäntäväen omia takkeja.

No älä käy kylässä jos  noin paljon pitää ärsyyntyä ettei  sua kohdella kuin kuninkaallista.

Vierailija
5/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen kahden vuoden aikana on käynyt yhteensä kolme vierasta. Kaksi heistä piti takkinsa päällä koko vierailun ajan. Että siksi.

Kutakuinkin tämä.

Vierailija
6/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä tilaa. :) Ei meillä kyllä kukaan koskaan käy kylässä, että ihan turhaan siellä on tilaa... Noh, ehkä pari kertaa vuodessa joku pyörähtää. Silloinkaan ei yleensä laita takkia kaappiin, vaikka tarjotaan henkaria.

Eli miksi ette vieraat laita takkianne sinne kaappiin, vaikka tarjotaan henkaria?

Vierailija
7/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koskaan käy vieraita, joten jos joku tulisi, en ihan ensimmäisenä ajattelisi naulakkoa ja takkeja.

Vierailija
8/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulakko on täynnä takkeja, joten ojennan vieraalle vaatepuun ja ripustan vaatteen roikkumaan yläkaapin ovenkahvasta eteisessä.

Kerran kaksi siivoojaa tuli käymää ja toinen heistä haisi niin pahasti hielle, että olin tyytyväinen siihen, etteivät heidän takkinsa olleet naulakossa. 

Vierailija
9/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vieraat jotka änkee kaapeille heti tullessaan. 

Vierailija
10/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi siirtää niitä, menee järjestelmä sekaisin.

Vierailija
11/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tarvitsen kaikki naulakot omille vaatteilleni, enkä ala heittämään niitä ryttyyn johonkin nurkkaan siksi, että vieraita on tulossa. Kyllä siihen takkinsa saa laitettua, vaikka täynnä onkin. 

Vierailija
12/12 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tilaa naulakkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän