Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä pettämisestä?

Vierailija
28.11.2016 |

Mies kertoi pettäneensä kerran kaksi vuotta sitten. Olen tilanteesta shokissa, mutta päättänyt ainakin yrittää selvitä tilanteesta ja ajanmyötä yrittää antaa anteeksi, jos pystyn. Meillä on kaksi pientä lasta, joiden vuoksi koen olevani velvollinen edes yrittämään, koskaanhan ei tiedä, onnistuuko, mutta voin sanoa edes yrittäneeni. Rakkaushan ei katoa sormia napsauttamalla. Mies on todella pahoillaan, minä surullinen ja pettynyt. Vinkkejä kanssasiskoilta, miten tästä voi selvitä, kuinka rakentaa luottamus uudelleen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätät jatkaa älä syyllistä miestäsi kertaakaan tapahtuneesta,hän syyllistää itse itsensä,siinä on jo taakkaa kannettavaksi,hyvä on että hän on kertonut,meillä kävi samoin 8v sitten,en syyllistänyt,mies katui ja kärsi itse teostaan vuosia,luottamus palautuu vain ajanmyötä.meillä pettämisen jälkeen löytyi aivan uudenlainen kipinä parisuhteeseen,seksielämä vilkastui ja on yhä vilkasta ja todella tyydyttävää.henkisesti on lähennytty hirmuisesti,puhumme aivan kaikesta,ja viikonloppuisin meditoimme yhdessä.pettäminen osuu lähes jokaisen kohdalle jossain vaiheessa.toivotsn tsemppiä teille,vaatii paljon tahtoa päästä ylitse tapahtuneesta

Vierailija
2/4 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta, helpottavaa kuulla että joku on tästä koettelemuksesta selvinnyt. Kaikki tuki ja tsemppaus on nyt tarpeen.

-Av

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä voi selvitä -jopa pariskuntana ja parempana sellaisena. Ehto toki on se, että pettäjä todella ottaa vastuun teostaan, katuu ja kestää myös petetyn raivon ja surun. Hyvästä terapeuttista voi olla suunnaton apu.

Paljon tsemppiä ja kaikkea hyvää!

Vierailija
4/4 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asiat puhumalla selviää. Itse vaatisin myös luvan kokeilla vierasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi