Mie niin vedin herneet nokkaan, pikkujouluista!
Siis voi helvetin kevät! Ei ihme ettei meille saada sijaisia!!! Niin tänään siis ilmestyi pikkujoulukutsu toimiston pöydälle, jossa kysyttiin sitovat ilmoittautumisen. Perässä isolla teksti VAIN kuukausipalkkalaisille 😠.
Näinhän tämä hoidetaan, eikö vain!!!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Yksi Suomen suurimmista operaattoreista, jossa olin aiemmin töissä, järjesti pikkujoulut vain niille, jotka olivat yhtiön kirjoilla.
Pikkujouluihin panostettiin huolella: oli vuokrattu hulppeat tilat, hyvät tarjoilut, viihdettä...
Vuokratyöntekijät, joita työntekijöistä oli n. puolet ja jotka tekivät täysin samoja hommia, työskentelivät samoissa 10-20 hengen tiimeissä ja jotka olivat saattaneet olla talossa pidempään, kuin kirjoilla olevat, eivät olleet tervetulleita pikkujouluihin. Ainoa ero siis työntekijöiden välillä oli se, maksaako palkan operaattori, vai vuokrafirma.
No, kyllähän vuokrafirma järjesti työntekijöilleen leffaillan...
Mikä tuossa on ihmeellistä, noinhan sen kuuluukin mennä. Työnantajasi järjestää jotain jos järjestää, eivät konsultit osallistu asiakkaansa pikkujouluihin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi Suomen suurimmista operaattoreista, jossa olin aiemmin töissä, järjesti pikkujoulut vain niille, jotka olivat yhtiön kirjoilla.
Pikkujouluihin panostettiin huolella: oli vuokrattu hulppeat tilat, hyvät tarjoilut, viihdettä...
Vuokratyöntekijät, joita työntekijöistä oli n. puolet ja jotka tekivät täysin samoja hommia, työskentelivät samoissa 10-20 hengen tiimeissä ja jotka olivat saattaneet olla talossa pidempään, kuin kirjoilla olevat, eivät olleet tervetulleita pikkujouluihin. Ainoa ero siis työntekijöiden välillä oli se, maksaako palkan operaattori, vai vuokrafirma.
Häh, mitä sitten odotit? Jos tuo operaattori maksaa vaikka tulospalkkion työntekijöilleen, odottaako saavasi sen vuokratyöntekijänä? Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä pikkujoulut on aina maksettu itse. Mutta olenkin opettaja, jolle ei mitään työelämän etuja työnantajan mielestä kuulu.
Onhan sulla kahden kuukauden kesäloma.
Anteeksi, montako viikkoa sitä lomaa taas opettajalla vuodessa olikaan? Oliko se normaali 5 viikkoa vai mahdollisesti hiukan enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä pikkujoulut on aina maksettu itse. Mutta olenkin opettaja, jolle ei mitään työelämän etuja työnantajan mielestä kuulu.
No teitä pidemmät kesälomat on vain Jokerien jääkiekkojoukkueella, että kyllä teillä edut ihan kohdallaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No teitä pidemmät kesälomat on vain Jokerien jääkiekkojoukkueella, että kyllä teillä edut ihan kohdallaan on.
Puhumattakaan kahden viikon joululomasta. T. Duunari jolle firma ei maksa pikkujouluja eikä myönnä ikinä joulu-tammikuussa edes lomia. Eikä muuten koululaisten syys- tai hiihtolomallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kivan kuuloista!
Mie en nyt kyllä käsitä mikä kiva täsä on, ihan perseestähän tämä on.
Ap
Nyt sais hyvän jutun iltalehteen! Kuva lapusta mukaan.
Näin ne pomot toimiin. Olin aiemmin töissä, jossa kesäjuhlat, pikkujoulut jne järjestettiin työnantajan 100 euron vuosittaisella panostuksella. Vaikka joku olisi aloittanut samana päivänä, niin aina laitettiin rahat riittämään, että kaikki pääsisivät mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivan kuuloista!
Mie en nyt kyllä käsitä mikä kiva täsä on, ihan perseestähän tämä on.
Ap
Siis mikä on perseestä, se ettet pääse johonkin väsyneisiin pikkujouluihin?