VIP verovelvollinen (sain palautukset heti kun halusin)
Onko täällä kukaan muu käyttänyt verovelvollisen VIP-etua eli sitä, että saat mahdolliset palautukset vaikka seuraavana päivänä verotuspäätöksen saapumisesta jos haluat? Itse maksoin tästä lystistä 60 €, josta saan palautuksia 60 €. Ei voi valittaa!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ap nyt joutunut johonkin huijaukseen?
No en kai minä mikään vajaa ole! :D Täysin viralliset paperit tulivat postissa jne.
Älä höpise.
En niin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo oon ja mätkyihinkin sai vipillä 25% alen black fridayn kunniaksi. Iso säästö meille kyllä.
Eikä! Tuo on näköjään joku satunnaisjuttu, koska ei minulle edes tarjottu tuollaista mahdollisuutta :O
-vip
Ei kai jos sulla ei ollut mätkyjä. Maksa ensi vuonna pienempää veroa ja kerää kunnon mätkyt niin saat alen
Vierailija kirjoitti:
Kyse on lainayrityksestä, eli jotkut ottavat lainaa ulkopuoliselta palveluntarjoajalta ja maksavat lainaa sitten takaisin saatuaan veronpalautuksia. Verohallinto ei maksa veronpalautuksia etukäteen.
Verohallinnon sivuilla todetaan yksiselitteisesti:
"3 Voinko saada veronpalautuksen etukäteen?
Verohallinto ei maksa veronpalautuksia etukäteen.
Verohallinto ei toimi yhteistyössä pikalainoja myöntävien rahalaitosten kanssa."
http://www.vero.fi/fi-FI/Syventavat_veroohjeet/Usein_kysyttya/Verojen_p…
Oletko aivan uuno? Ei TIETENKÄÄN Verohallinto mainosta jotain VIP-etua sivuillaan. Eiköhän VIPit pidetä aivan minimissä, arvaat varmaan syyt kertomattakin. -vip
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös joku vuosi takaperin mainostettu jotain pikavippi p#erseilyä sillä että veronpalautukset hetinyt? Tainnu ap semmoseen lähteä. Huomenna saa sitten maksella korkojen kanssa takaisin. :P
Haloo! En edelleenkään ole vajaa :D Täällä on ilmoittautunut muitakin VIP-verovelvollisia. Kyse ei ole jostain roskapostista josta täytyy klikata linkkiä, ei todellakaan. Vip-etuun vaaditaan tiettyjä asioita, joiden täyttymisen jälkene Verohallinnolta tulee postia kotiin jnejne. Siis PAPERIpostia, täysin virallinen kirje.
Jep, virallinen kirje lainafirmalta. Älä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kukaan muu käyttänyt verovelvollisen VIP-etua eli sitä, että saat mahdolliset palautukset vaikka seuraavana päivänä verotuspäätöksen saapumisesta jos haluat? Itse maksoin tästä lystistä 60 €, josta saan palautuksia 60 €. Ei voi valittaa!
Vip-busines-premiumasiakkaalleen ne taitaa toimittaa palautukset ihan maksutta pikana kotiinkuljetuksena. Siihen verrattuna olet vielä melkoista pohjasakkaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Joo oon ja mätkyihinkin sai vipillä 25% alen black fridayn kunniaksi. Iso säästö meille kyllä.
Mäkin hyödynsin tuon alen, vaikken muuten noista jenkkihömppä-päivistä välitäkään. Säästö se on pienikin säästö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös joku vuosi takaperin mainostettu jotain pikavippi p#erseilyä sillä että veronpalautukset hetinyt? Tainnu ap semmoseen lähteä. Huomenna saa sitten maksella korkojen kanssa takaisin. :P
Haloo! En edelleenkään ole vajaa :D Täällä on ilmoittautunut muitakin VIP-verovelvollisia. Kyse ei ole jostain roskapostista josta täytyy klikata linkkiä, ei todellakaan. Vip-etuun vaaditaan tiettyjä asioita, joiden täyttymisen jälkene Verohallinnolta tulee postia kotiin jnejne. Siis PAPERIpostia, täysin virallinen kirje.
Jep, virallinen kirje lainafirmalta. Älä jaksa.
Lainafirmoilta en ole eläissäni saanut postia kotiin. Muuten hyvä. -vip
Meidän firma saa joka kk verottajalta rahaa takas ihan automaattisesti. Sitä kutsutaan alv-palautukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vip-busines-premiumasiakkaalleen ne taitaa toimittaa palautukset ihan maksutta pikana kotiinkuljetuksena. Siihen verrattuna olet vielä melkoista pohjasakkaa ;)
Mutta toisaalta tällöin se on käteistä, ja minä tykkään enemmän tilillä olevasta rahasta. Toisinaan käteinenkin kyllä on ihan tarpeellista, en sitä väitä...
*jälkeen