Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIP verovelvollinen (sain palautukset heti kun halusin)

Vierailija
28.11.2016 |

Onko täällä kukaan muu käyttänyt verovelvollisen VIP-etua eli sitä, että saat mahdolliset palautukset vaikka seuraavana päivänä verotuspäätöksen saapumisesta jos haluat? Itse maksoin tästä lystistä 60 €, josta saan palautuksia 60 €. Ei voi valittaa!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. 

Vierailija
2/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ihmettelee, miksi VIP joutuu maksamaan palvelusta, niin se selittyy ihan vain lainsäädännöllä, jonka mukaan rahan on liikuttava jne, eli ei saa jaella "täysin ilmaiseksi" mitään etuja kenellekään. mutta tuonkin vippimaksun saan takaisin heti kun haluan. Vielä en ole jaksanut täyttää lomaketta, mutta ehkä huomenna voisin. Saisin vippimaksun palautuksen sitten keskiviikkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. 

Et selkeästi ole VIP :D.

Vierailija
4/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksanut alunperinkään liikaa veroa eli sain "palautukset" heti palkan mukana.

Vierailija
5/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksanut alunperinkään liikaa veroa eli sain "palautukset" heti palkan mukana.

No tapu tapu! Kerro lisää.

Vierailija
6/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Verohallinto maksaa palautukset huomenna, ei etukäteen.

Vierailija
7/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap nyt joutunut johonkin huijaukseen?

Vierailija
8/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt kukaan VIP-ihmistä huijaisi.

Vierailija
9/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös VIP, sain palautukset jo toukokuussa ja tein rahalla ihanan kesälomamatkan.

Vierailija
10/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös VIP, sain palautukset jo toukokuussa ja tein rahalla ihanan kesälomamatkan.

Oi että! Kuinka kauan olit ollut *tiedät kyllä mitä*, ennen kuin sinulle myönnettiin vip? Minä olin noin vuoden verran.

Vierailija
11/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tää on varmaan se vippifirma joka maksaa sulle heti veronpalautukset ja oikeat veronpalautukset on ohjattava kyseisen firman tilille. Vetävät vaan sievoisen summan välistä. Taitaa olla tuo ap:n mainitsema 60e firman "välityspalkkio".

Vierailija
12/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä jopa hyvä 😁

Vierailija
13/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon ja mätkyihinkin sai vipillä 25% alen black fridayn kunniaksi. Iso säästö meille kyllä.

Vierailija
14/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kai minä mikään vajaa ole! :D Täysin viralliset paperit tulivat postissa jne.

Vierailija
15/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oon ja mätkyihinkin sai vipillä 25% alen black fridayn kunniaksi. Iso säästö meille kyllä.

Eikä! Tuo on näköjään joku satunnaisjuttu, koska ei minulle edes tarjottu tuollaista mahdollisuutta :O

-vip

Vierailija
16/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kai minä mikään vajaa ole! :D Täysin viralliset paperit tulivat postissa jne.

Hullun paperit?

Vierailija
17/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpise.

Vierailija
18/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joku vuosi takaperin mainostettu jotain pikavippi p#erseilyä sillä että veronpalautukset hetinyt? Tainnu ap semmoseen lähteä. Huomenna saa sitten maksella korkojen kanssa takaisin. :P

Vierailija
19/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on lainayrityksestä, eli jotkut ottavat lainaa ulkopuoliselta palveluntarjoajalta ja maksavat lainaa sitten takaisin saatuaan veronpalautuksia. Verohallinto ei maksa veronpalautuksia etukäteen.

Verohallinnon sivuilla todetaan yksiselitteisesti:

"3 Voinko saada veronpalautuksen etukäteen?

Verohallinto ei maksa veronpalautuksia etukäteen.

Verohallinto ei toimi yhteistyössä pikalainoja myöntävien rahalaitosten kanssa."

http://www.vero.fi/fi-FI/Syventavat_veroohjeet/Usein_kysyttya/Verojen_p…

Vierailija
20/30 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös joku vuosi takaperin mainostettu jotain pikavippi p#erseilyä sillä että veronpalautukset hetinyt? Tainnu ap semmoseen lähteä. Huomenna saa sitten maksella korkojen kanssa takaisin. :P

Haloo! En edelleenkään ole vajaa :D Täällä on ilmoittautunut muitakin VIP-verovelvollisia. Kyse ei ole jostain roskapostista josta täytyy klikata linkkiä, ei todellakaan. Vip-etuun vaaditaan tiettyjä asioita, joiden täyttymisen jälkene Verohallinnolta tulee postia kotiin jnejne. Siis PAPERIpostia, täysin virallinen kirje.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan