Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saamarin Nordea!

Vierailija
28.11.2016 |

Odotin uutta korttia kuin kuuta nousevaa, ja sitten se on ... SININEN. Aivan kuten edellinenkin! Halusin MUSTAN KIMALTELEVAN!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh!

Vierailija
2/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Minulla on Nordean kortti, se on musta ja ihan itselle räätälöity omavalintaisella kuvalla. Maksaa tietty enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Minulla on Nordean kortti, se on musta ja ihan itselle räätälöity omavalintaisella kuvalla. Maksaa tietty enemmän.

Siitä oli joku aika sitten jotain postia, että käytäntö muuttuisi, mutten muista miten. Muistatko sinä?

Vierailija
4/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Siksi tyydynkin tähän rumilukseen.

Vierailija
5/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu rahalla saa

Vierailija
6/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hopeinen kaunis kortti, koska siinä on Stockka samassa. Ei lisämaksua. 

Vierailija
7/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu rahalla saa

Minä ostan rahoillani vaatteita, ruokaa, laukkuja, huonekaluja. Nordean pitäisi ajatella minun tunteitani ja lähettää edes joskus kaunis pankkikortti.

Vierailija
8/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii rumaa käyttää saidat. Kaupan kassana tiedän ylenkatsoa pihejä halvan ruman kortin käyttäjiä. Pthyi.

Vierailija
9/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firstworldproblems.

Vierailija
10/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii rumaa käyttää saidat. Kaupan kassana tiedän ylenkatsoa pihejä halvan ruman kortin käyttäjiä. Pthyi.

Älä katso minua!

Vierailija
11/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitulla Visa vinkuu

Vierailija
12/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon kassallako ootte töissä

Vierailija
13/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firstworldproblems.

Niin! -ap

Vierailija
14/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vielä vuonna 2016 on nordean asiakas. Oli pakko itsekkin vaihtaa, tosin muutama vuosi sitten. Meni hermo jatkuviin yhteyskatkoksiin. Joskus ei toiminut koko vklp ja sitten oltiin ilman ruokaa. Aina olisi pitänyt kantaa käteistä kun ei voinut kauppareissun vertaa luottaa, että kyllä se kortti toimii. Ja ennenkun kukaan tulee sanomaan, että vika olisi ollut minun kortissa niin ei ollut, 3 kertaa kortin uusin, sama juttu miehellä, joka jo ensimmäisen kortin uusimisen jälkeen kyllästyi ja nosti rahaa aina kun pystyi.

Vierailija
16/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän niin tuon tunteen. Itsekin sain pari viikkoa sitten uuden kortin ja just samanlainen kuin edellinen. Aivan perseestä! Mutta sitten huomasin, että uudessa kortissa on lähimaksu ja tilanne parani edes vähän!

Vierailija
17/17 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vielä vuonna 2016 on nordean asiakas. Oli pakko itsekkin vaihtaa, tosin muutama vuosi sitten. Meni hermo jatkuviin yhteyskatkoksiin. Joskus ei toiminut koko vklp ja sitten oltiin ilman ruokaa. Aina olisi pitänyt kantaa käteistä kun ei voinut kauppareissun vertaa luottaa, että kyllä se kortti toimii. Ja ennenkun kukaan tulee sanomaan, että vika olisi ollut minun kortissa niin ei ollut, 3 kertaa kortin uusin, sama juttu miehellä, joka jo ensimmäisen kortin uusimisen jälkeen kyllästyi ja nosti rahaa aina kun pystyi.

Muistithan tarkastaa tilisi saldon? Ei toimi jos ei ole numeroita siellä.

T:Freelancer

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme