Mies ottaa yhteyttä pitkän ajan jälkeen
Eli viime viikolla muhun otti yhteyttä yksi mies jota tapailin n.8v sitten ja jonka olen tuntenut n.15v. Mitäköhän hällä on mielessä?
Kommentit (11)
Hahahha joo vanha suola janottaa :)
Ehkä hän on herkkä, kaunis-sieluinen, ja on nostalgisella mielellä ajatellut sinua jo tovin. ;D
Sitten koodannut sinulle kaikessa haikeudessa=)
Minusta on mukava, kun vanhat tutut ottavat yhteyttä.
Joko olet jäänyt erityisellä tavalla mieleen ja hän on viimein saanut tilaisuuden ottaa yhteyttä. Tai hän on tosi epätoivoissaan ja käy läpi vanhoja listoja jospa jonkun kanssa natsaisi.
Minuun on kaksi eri kertaa ottanut vanha teiniaikainen "seurustelukumppani" yhteyttä. Toinen ehdotti viestitse salasuhdetta (olin itse suhteessa). Joo ei kiitos. Ja toiseen törmäsin baarissa ja hän ehdotti samaa päin naamaa samalla kun laittoi sormusta takataskuunsa. Ei kiitos.
Tulihan tuo yhteyden otto yllätyksenä, sen tiedän että on eronnut kesällä. Meidän juttuhan kariutu siihen kun hän muutti toiselle paikkakunnalle ja nyt on muuttanut takaisin.
Muhunkin ex otti yhteyttä monen vuoden tauon jälkeen. Juteltiin paljon netissä ja vierailtiin toistemme luona (ei seksiä kuitenkaan). Oli tosi vahva tunne että ex haluaisi enemmän. Mutta eipä halunnut. Harmitti vähän kun aloin itse jo lämmetä uudelleen ja ehkä toivoa jotain. Yhteydenpito harveni, hiipui, loppui. Usean kuukauden päästä aloitin uuden suhteen. Ex kuuli tästä ja katkaisi välit.
Tämä logiikka ei selvinnyt minulle koskaan. Osaatko joku sanoa?
Varmaan sitä panettaa eikä ole naisseuraa.
Ettii helppoo panoo. Oot tuttu, ei siis tarvitse työlästä tutustumisvaihetta tai edes ettiä baarista iskemistarkoituksessa.
Vanha suola janottaa.