Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkälle voitte olla kavereita ihmisten kanssa joiden poliittisia mielipiteitä vastustatte täysin?

Vierailija
28.11.2016 |

Varsinkin jos kyseiset ihmiset ovat politiikassa ja vaikuttavat päätöksillään asioihin?

Tässä nyt puhun Guggenheim-päätöksestä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän tiettyjä aiheita tiettyjen ystävien kanssa, eikä isommatkaan näkemyserot välttämättä vaikuta kokonaiskuvaan joka minulla on henkilöstä.

Vierailija
42/47 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielipiteitä ja mielipiteitä. Mikäli ihminen ei pysty käsittämään että jotkut asiat oikeasti vaikuttavat muihin ihmisiin enemmän ja että ihmisoikeudet todellakin kuuluvat kaikille ei hän voi olla oikea ystävä minulle. Eikä varmaan suuremmalle osalle muistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaiken alla on jalustana länsimainen humanismi ja demokratiakäsitys voin olla minkälaisella poliittisella kannalla tahansa varustetun ihmisen kaveri. Oli sitten patamusta porvari, kiihkeä persu tai tulipunainen vassari.

Jos kaiken alla on pelkästään se oma kaiken läpi tunkeva ismi tai ideologia niin vaikeaksi menee. Fanaatikot ja kiihkouskovaiset ovat vähentyneesti ihmisiä.

Vierailija
44/47 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Tottakai rajansa kaikella, mutta en minä muiden mielipiteitä pelkää. Ei se eroava mielipide sitä ihmistä muuta, se on sellainen kun on - jos viihdyn tämän seurassa niin sitten viihdyn, jos en niin sitten en.

Vierailija
45/47 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos emme koskaan puhu yhteiskunnallisista asioista.

Mutta jos niistä tulee puhe niin sitten se on vaikeaa. Esim. siskoni. Tiedän hänen äänestävän puoluetta, joka on päätöksillään vaikeuttanut huomattavasti minun elämääni. Siksipä me emme olekaan hyvissä väleissä.

Vierailija
46/47 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttovastainen ei ole rasisti. Jos ihmiset lukisivat faktoja varsinkin pakolaisista, olisi kannattajia enemmän

Vierailija
47/47 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Guggenheim on tosiaan aika pieni asia, rasismi ehdoton ei. Tosin yksi vihreä, jonka kanssa olen monesta asiasta samaa mieltä, on niin yksisilmäinen vaahtoaja ja tuomitsee eri mieltä olevat niin täysin, että en enää oikein jaksa häntä.

Meillä kanssa töissä yksi vihreä joka suutahtaa jos on eri mieltä. Monesti hänellä on mykkäkoulu päällä yhden jos toisenkin kanssa jotka eivät ole samaa mieltä. Kyseessä siis noin 45v mies

sama juttu demarien kanssa, täytä asiaa puhuvat mutta esim Antti Lindtman puhuu samanlailla kuin meidän koira haukkuu postinkantajalle :D