Aloin tänään yhtäkkiä katua elämääni
Meillä oli miehen kanssa eilen riita, ei mikään ihmeellinen ja tänään varmaan kaikki on taas ok, mutta yhtäkkiä tänään aloin ajatella etten ehkä haluakaan elää näin. Meillä on vauva ja olemme suunnitelleet naimisiin menoa jne.
Kysymykseni kuuluu, onko kellekkää muulle tapahtunut näin, ilman sen suurempaa syytä? Yhtäkkiä en tiedä rakastanko miestäni enää. Vai kannattaako nyt ainakin vauvan ollessa pieni, vaan hylätä moiset ajatukset ja vain elää näin?
Kommentit (5)
Hormonit. Jos 2 vuoden päästä tuntuu yhä samalta, eroa.
Myöhäistä nyt, kun on vauva. Miten ensin tehdään vauva ja sitten vasta mietitään sitoutumista ja naimisiinmenoa, lapsiko olet itsekin vai kasvatusta vailla ? t nuorten aikuisten äiti
Voi kuule, et oo ainut. Arvaa montako kertaa oon ollut lähtemässä, tosin mitään en oo katunut, mutta miettinyt uusia polkuja aina välillä. Ja sitten on taas jostain ihmeestä löydettykin se polku, se yhteys toistemme luo takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, et oo ainut. Arvaa montako kertaa oon ollut lähtemässä, tosin mitään en oo katunut, mutta miettinyt uusia polkuja aina välillä. Ja sitten on taas jostain ihmeestä löydettykin se polku, se yhteys toistemme luo takaisin.
En minäkään oikeastaan KADU mitään, varsinkaan vauvaa, mutta jotenkin.. Tätäkö minä nyt haluan? Tässäkö se elämä nyt on? En tiedä.. :(
Kukaan?