Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuulostaa anoppi ärsyttää

Vierailija
28.11.2016 |

Olen ihmetellyt anopin miltä kuulostaa kommenttia. Ei anna mahdollisuuksia sanoa omia mielipiteitä keskustelun aikana, tilanteessa missä minä sanon oman mielipiteen, niin anoppi sanoo tyhjentävän kommentin tyyliin debaatti, ja sanoo lopuksi: Miltä kuulostaa. Olen miettinyt seurustelusuhteen lopettamista anopin takia. Olen myös ollut tilanteessa, missä anopille on pitänyt kertoa täydellisesti asiat mitä on sanomassa, ja heti alkaa sellainen tyhjentävä debaatti-kommentit, tilanteessa missä en kerro täydellisesti asioita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopit on ärsyttäviä tietämäni mukaan. Vain yksi kaveri taitaa oikeasti pitää anopistaan. Minun anoppi on sairaan ärsyttävä.

Vierailija
2/6 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengaat liikaa anopin seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anoppi sanoo välillä kesken kaiken sanan "debaatti" ja kysyy sinulta "miltä kuulostaa?". Onkohan anopilla jokin muistihäiriö tai sinulla, sillä eihän tuossa ole mitään järkeä?

"Hei anoppi, otapa siitä piirasta" "Debaatti. Miltä kuulostaa?" "o_O"

Vierailija
4/6 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Debaatti tarkoittaa väittelyä. Anoppi haluaa debaattia, sanoo tyhjentäviä juttuja/vastauksia, ja lopuksi toteaa: Miltä kuulostaa.

Vierailija
5/6 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Debaatti tarkoittaa väittelyä. Anoppi haluaa debaattia, sanoo tyhjentäviä juttuja/vastauksia, ja lopuksi toteaa: Miltä kuulostaa.

Tiedän kyllä mitä debaatti tarkoittaa, ei tuo silti ole mitenkään päin täysjärkisen ihmisen keskustelu? Siis jotenkin näinkö:

Sinä: "Minusta sosiaaliturva on hyvä juttu ja pidetään huolta vähäosaisista"

Anoppi: "Debaatti. Se maksaa liikaa, jokainen luo oman onnensa, mitäs ovat köyhiä jne jne. Miltäs kuulostaa?"

Sinä: *sullot piirakkaa suuhusi minkä kerkiät*

Vai lähdetkö mukaan näihin anopin väittelyihin?

Vierailija
6/6 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että eiköhän me voida välillä keskustella ilman väittelyä tai ollaan sitten hiljaa. Tai sitten vaan jättää huomiotta ja vaihtaa aihetta. Olen huomannut, että joskus on parempi olla hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi