PCO ja myo-inositoli, kokemuksia?
Hei, onko kenellekään suositeltu myo-inositolia PCO:n hoitoon? Oletteko kokeneet siitä mitään apua, onko kierto säännöllistynyt, oletteko tullut raskaaksi jne? Itselläni ollut nyt 1,5 kk käytössä ja sain ensimmäiset kuukautiset sitten vuoteen, nyt jännään että onko vain sattumaa vai olisiko Inofolicista oikeasti hyötyä ja tulisiko seuraavatkin. Tutkimustuloksia olen lukenut, niiden mukaan myo-inositoli olisi ehkäpä metformiiniakin tehokkaampaa, kuitenkin hieman vaikea uskoa että jokin luontaistuote-jauhe nyt tasaisi hormoonitoiminnan pitkän ajan jälkeen..
Kommentit (2)
Minulla on myös diagnosoitu PCO, ja gyne antoi kokeiluun Inofolic-valmisteen, jolla on todettu olevan positiivia vaikutuksia PCO-potilailla. Inofolicia ei silloin saanut Suomesta, kun sitä sain, mutta tällä hetkellä sitä näyttää kauppaavan apteekkini.fi. Itsellä on vain positiivisia kokemuksia kyseisestä tuotteesta. Kolmen kuukauden käytön jälkeen ovuloin ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen, ja kiertoni säännöllistyi.
Käyttäjä3409, oletko itse saanut apua inofolicista?
Ei ole kokemusta mutta tarkoitus olisi kokeilla. Katsoin tuota Solgar-merkkistä purkkia, siinä oli yhdessä kapselissa 500mg myo-inositolia. Oletko ottanut siis yhden päivässä?