Minkäikäisen ihmisen kanssa voisit harrastaa seksiä?
Siis unohdat nyt sen että olet naimissa ym. Eli mikä olisi ala- ja yläikäraja ääritapauksissa? Kerro myös oma ikäsi ja sukupuolesi.
Kommentit (53)
N27-45. Kyseessä tässä tapauksessa 40 mies. Alle 27 en halua mennä vaikka kyseessä olisi millainen tapaus tahansa. Ja yli 45 vastaavasti ei myöskään käy, koska olen siihen rajani vetänyt.
olen nainen 35v ja 45v on viimeinen ikä.
Kunhan aikuisen miehen painon kestää
18-28v miesten kanssa, ja olenkin tänä vuonna harrastanut seksiä 18-, 22- ja 27-vuotiaan kanssa, eli rajat on käytännössäkin samat.
N24
Olen 32 v nainen. Ikähaarukkani olisi suunnilleen 28-45. Kemioista ja toisen henkisestä iästä riippuu myös. Mutta sellainen tunne vain on, että tuon nuoremmat näyttävät vain niin nuorilta niin ei kiinnosta sen takia ja tuon vanhemmat ovat taas liian vanhoja ja ovat niin eri maailmasta.
onks tää ikähaarukka joku mitta cm tms.
Ole nainen 39v.
Kumppaniksi kelpaisi mies 20v-65v.
Olen n39v itseäni vanhempien kanssa,yläikä 60v
Jos mietitään, mikä kaikki voisi olla jossain tilanteessa mahdollista, niin oikeastaan kaikki lailliset iät. Tai sanotaan että täysikäisestä alkaen eli 18-vuotiaasta sinne yli 100-vuotiaisiin. Vähän "ihanteellisempi" taso olisi siinä 20–50, vielä ihanteellisempi ehkä 25–40. Täydellinen ikä olisi varmaan 30–35.
Olen toistaiseksi neitsyt, mietinkin että jos haluaisin pakosti eroon tästä neitsyydestä kenen tahansa surkeankin vaihtoehdon kanssa, jotta tämän saisi alta pois, niin en katsoisi ikää vaan sitä, tuntuisiko henkilö tarveeksi turvalliselta eikä olisi liian huonossa kunnossa henkisesti (ei ymmärtäisi mitä tapahtuu) tai fyysisesti (ei voisi liikkua/puhua), tai ettei esim. haise liian pahalta.
25-v. nainen
Itse käytän myös tätä. Olen 22
Nuorin ikä 22/2+7 = 18
Vanhin ikä (22-7)*2 = 30
Jos menee kummassakaan suunnassa yli niin on vähän ällö olo
Ja nyt puhuttiin iästä seksin harrastamiseen, seurustellessa haluaisin kumppanin lähemmäs omaa ikää.