Vaimoni personal trainer oli käynyt meillä viikonloppuna minun poissa ollessa
Olin mökillä ja vaimo ei viitsinyt lähteä. Naapuri sitten tänään postilaatikolla kysyi että kuka se nuori mies oli joka meillä kävi. Kysyin heti vaimolta ja hän sanoi että PT piipahti yllättäen käymään eikä kehdannut olla tarjoamasta kahvia. Tiedän että olen huono aviomies kun epäilenkin häntä mutta vähän kummallista ettei Vaimoni kertonut minulle mitään. Mielipiteitä?
Kommentit (11)
Vaimolla oli selkä mennyt vähän jumiin ja PT vähän venytti takaapäin sitä? Itse ainakin noissa tilanteissa olen kompastunut, ja kulli on joutunut siinä temmellyksessä suuhun, pilluun ja joskus jopa perseeseen.
Mutta hyvä treeni/venytys! Kyllä noissa tilanteissa pitää auttaa.
Siellä taitanut olla kuumana vähän muukin kuin kahvipannu. Voipi olla että on treenattu oikein pitkään ja huolella.
Hankit nyt itsellesi oikein näpsäkän nuoren nais PT:n. Kutsut sinäkin sen "kahville" kun vaimo on poissa.
Nyt käytä tilaisuus hyväksesi ja järjestä pikkuvaimolle kimppaseksiä.
Joko testasit opettiko pt uusia temppuja?
PT panee vaimoasi vakituisesti. Sillä on isompi kalu kuin sulla ja se on paremman näköinen sekä parempi sängyssä kuin sinä.
Sitä vartenhan ne pt:t on, että opettavat ihmisille uusia temppuja ja oikeaoppista treeniä kaikille lihasryhmille. Älä huoli, kyllä se siitä vielä sinun onneksesi koituu.
Ei se järvi soutaen kulu, you know..
Juu, oli päiväkahveilla, mutta älä huoli, ei se pimppi siitä kulu, voitte saada lisäkiksejä molemmat.