Annetaanko teillä joululahjaksi henkilökunnalle mitään?
Kommentit (21)
Jonkun hyväntekeväisyysjutun varjolla henkilökunta laiminlöydään meilläkin
Ei. Yhtenä vuonna yritettiin jouluateriasta periä maksua, mutta sinä vuonna kukaan ei ilmoittautunut joululounaalle. Sipilämäisesti maksu peruttiin.
Palkallinen vapaapäivä ja pomon viinipullot, jos saa niitä, kun hän itse ei käytä alkoholia. T. ainoa työntekijä.
Olet varmasti tyytyväinen ettet veronmaksajana joudu maksamaan minulle joululahjaa ;)
Olin viime vuonna hoitajana vanhainkodissa. Pomolle annettiin yhteisesti jotain Arabia Iittala-aiheista. Me saimme karkkipussit!! Keski-ikä kuitenkin noin 45v., niin joku viinipullo olis ollu parempi. Karkkia annetaan kakaroille. Mitähän ne reppanat tänä vuonna saa..? Varmaan kiiltokuvia.
Yleensä lahjakortti yhteen paikalliseen pikkuliikkeeseen, mistä on erittäin vaikea keksiä mitään ostettavaa. Luonnollisesti lahjakortti huomioidaan verotuksessa...
Pomot ottaa vastaan firman nimissä viiniä ja suklaata ja lahjoja alihankkijoilta. Me saadaan riisipuuroa lautasellinen
Meilläpä saadaan joku krääsä mitä ei voi käyttää.sateenvarjo tms. Firrman isolla logolla..
Jouluateria huomenna.
Kuntaliitoksen vuoksi emme ilmeisesti saa mitään koska uudessa kunnassamme ei kuulemma lahjoja ole koskaan annettu .
Bluetooth-kaiutin viime vuonna :) Oli kiva!
Ei. Pikkujoulutkin maksetaan itse. Toki joulujuhlapäivänä saadaan sitten lapsilta kaikenlaista.. ja sit luetaan päivätolkulla av:lta miten koko lahjominen on syvältä ja aiheetonta jne.
Jouulounaan ja kinkun saa ihan kaikki ja toimihenkilöt taitaa kaikki saada vielä esimieheltään jotain.
Riisipuuroa lautasellinen ilman mitään lisukkeita tai vaihtoehtoisesti yksi pipari ja glögi. Vetäköön puuronsa sinne mihin ei aurinko paista.
Vierailija kirjoitti:
Palkallinen vapaapäivä ja pomon viinipullot, jos saa niitä, kun hän itse ei käytä alkoholia. T. ainoa työntekijä.
Niin ja vielä kunnon joululounas. Näitä lukiessa huomaan, että firman kokoon nähden taidan saada kyllä aika arvokkaat lahjat. Kerran sain alkon lahjakortinkin. Olishan sieltä limsaakin ja muutakin kuin juotavaa saanut, mutta esimies ei ilkeä sinne mennä.
Miksköhän mulla tuli otsikosta mieleen, että tässä kysellään lahjoista sisäköille, kotiapulaisille ja autonkuljettajille... :D
Sisäkkö saa autonkuljettajaltaan hajuvettä ja kirjan. Sisäkkö antaa autonkuljettajalleen työsalkun. Pomot yleensä askartelee jotain henkilökunnalleen. Karvainen jäsen toivottavasti ei väännä torttua eteiseen kuten viimeksi
6 arvoinen etu jouluateriaan, loput 3 e pitää maksaa itse. Ollaan kunnallisen terveydenhuollon palveluksessa ja koska palkkamme kustannetaan verovaroista, meitä ei kuulu lahjoa millään.
Meillä on pienyritys. Pomo ei todellakaan kieri rahassa. Se antaa meille jokaiselle jotkin henkilökohtaiaet lahjat. Ja me työntekijät annetaan sille yhdessä jokin lahja.