Nyt meni hermo mieheen!!
Tarkoituksena oli eilen mennä ystäviemme tupaantuliaisiin. Aamusta saakka puhuin miehelle, että mennään joskus illalla vasta, kun muutkin menee silloin ja ystäväni mies on ainoastaan päivällä kotonaan.. Joten minulla ei olisi siellä mitään tekemistä päivällä. Mies tietysti kyllä halusi mennä jo aiemmin koska pääsisi silloin rassailemaan kaverini miehen kanssa moottoripyöriä (tai mitä nyt rassaavatkin siellä piharakennuksessa)
Suunniteltiin siinä sitten miehen kanssa päivällä kahvitellessa tuota menemistä, ja että käydään eka kaupungilla, hakemassa juomat ja tehdään sitten ruokaa yms. ja illalla lähdetään. Muksutkin oli mummollaan, joten olisi ollut pitkästä aikaa päivä kahdestaan...
No, kohta soi puhelin, miehen toinen kaveri soitti (joka myös oli menossa tupareihin) kuulin vaan kun mieheni sanoi puhelimeen että " joo kyllä mä oisin menossa heti mutta kun AKKA ei lähe vielä. Mutta hakisiksä mut niin pääsen sun kyydissä sinne?"
Sit mies tulee mulle ilmoittamaan että lähtee viiden minuutin päästä.
Ja mä suutuin heti. Mies ihan äimänä että " mistä sää taas jumpittelet?"
Siis voi vittu. Sanoin sit miehelle että etkö sä nyt tajua, ensin suunnitellaan yhdessä päivää ja sä teetkin kohta jotain ihan muuta. Eikä mulla ees ollut mitään kyytiä sinne tupareihin, eikä mitään hajua millä sinne pääsisin. (menin sitten taksilla illemmalla)
Mies vaan lähti että heippa ja illalla tupareissa oli kun ei mitään olis tapahtunutkaan, naureskellen vaan kysyi siinä kaikkien kuullen että " no vieläkö se neiti jumpittelee?"
Mä en oikein tiedä pitäisikö mun jatkaa koko suhdetta. Mies on muuten kyllä ihana, mutta tosiaan ei tunnu huomioivan minua ollenkaan, välillä ei kuule mitään mitä hänelle puhun, kaikki menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Lisäksi ärsyttää myös miehen tapa puhua mulle välillä aika loukkaavasti, kiroilee pienimmästäkin asiasta ja haukkuu akaks ja idiootiks..
Kommentit (9)
Mun mies saattaa ilmoittaa mulle 10 min aikasemmin että pitää lähtee sinne tai tonne, jos ajattelee että en ymmärrä menemistä. Tällä tavoin ei tarvii kuunella valitusta kauaa.
oikeesti, kun se sun mies ei edes tajua, että mistä suutuit, tosi v-mäistä!
pidät puhuttelun ja sanot, et jos ei ukko ala huomioimaan sun tunteita, niin kiertoon menee!!
se on pakko ajatella näin, kerran täällä eletään ja ketään ei poljeta maanrakoon ja piste.
tsemppiä!! :)
Pitäisiköhän sinun kertoa miehellesi miksi suutuit?
ei meillä toimita noin, jos joskus jompikumpi ei tekisikään kuin on sovittu niin kyl ois ihme...
inhottavaa varmasti mäkin oisin suuttunut.
teidän pitäs puhuu tosta ihan oikeesti.
menkää jonnekin perheneuvolaan jos ei muu auta.
kun yhdessä ollaan oltu vasta pikkasen yli vuosi ja jo nyt tällaista! Hiipii mieleen että ehkä onkin vaan toivoton suhde. Jos kyse olisi pidemmästä suhteesta, yrittäisin tietysti pelastaa kaikin keinoin suhdetta, mutta en tiedä näin lyhyestä... ap.
Ja mieti vielä omaa ilmaisua. Miehet ovat tyhmiä. Ymmärtävät asiat just niinkuin sinä kerroit. Jos jätät jotain kertomatta, ne eivät ymmärrä.
mä en jaksais ainakaan kauan katella tollasta äijää. Toki nykyisin on vallalla trendi et erotaankin aika hepposin perustein, mut jos ei juttelutkaan auta niin sun tarvii miettiä haluatko elää ihmisen kanssa lopun elämää, jolle et ilmeisestikään ole se kaikkein tärkein.
Mies vaan lähtee ajelemaan ihme tietä, ja kun minä ihmettelen, niin sanoo, että aatteli nyt mennä täältä kautta. Sillähän ei oikeesti oo mitään väliä, mitä kautta ajetaan, mutta ois ihan kiva, että sanois vähän jotain ennen yllättäviä vetoja. Mutta ei viiti kuulemma sanoa, kun kyse on niin merkityksettömästä asiasta. Ymmärrän kyllä senkin pointin, että ei joka juutua voi keskustella toisen kanssa (voinko mennä vessaan, taidan ottaa lasin vettä, tänään aion leikkiä pojan kanssa legoilla ja huomenna palikoilla). Eihän siitäkään mitään tulis. Oon sitten vain aatellut, että meillä voi olla vähän eroa siinä, minkä kumpikin näkee mitättömänä asiana. Ja ehkä monesti miehet ovat enemmän toiminnan ihmisiä ja naiset keskustelijoita.
Näillä ajatuksilla minä yritän ymmärtää. Mutta ei minun mielestäni tuo enää ole niin mitättömän merkityksetön asia, etten minäkin hermostuisi. Ja melkeinpä enemmän ottaisin pultit siitä, että juhlissa vielä kommentoi kotitilannetta muiden kuullen.
Luuli varmaan ettei sua yhtään haittaa. Et ehkä tarpeeksi " suomeksi" sille sanonu mitä haluat.
En silti sano ettet saisi ottaa nokkiis moisesta.
Voisit selvistä päin ukolle selitää mistä oli kyse ja seuraavalla kerralla sitten...
t. eräs akka, jolle akka ei ole " haukkumanimi"