Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka käyttää matalavyötäröisiä housuja ja MIKSI?

Vierailija
27.11.2016 |

Onpa kivaa, kun perse vilkkuu tai saat koko ajan miettiä, että vilkkuuko se. Kaivoin vaatekaapistani yhdet farkut, ihmettelin miksen ollut käyttänyt niitä aikoihin ja heti bussiin istuessani muistin välittömästi, miksi ne ovat hautautuneet kaapin perukoille. Maailman ärsyttävimpiä vaatteita.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin pieni pylly, ettei se vilku matalavyötäröisissäkään. Ja korkeavyötäröiset eivät käy, sillä ne puristavat vatsaa, jolloin suoli ärtyy.

Vierailija
2/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavimmat farkkuni ovat olleet matalavyötäröiset. Ei tursuillut yhtään jenkkakahvat eikä vilkkunut perse kun oli sopiva koko. Ongelmani on tasapaksu hoikahko kroppa, korkeavyötäröisiä farkkuja on todella vaikea löytää. Joko puristaa vyötäröltä niin että ahdistaa tai sitten roikkuu väljänä peffan ja reisien kohdalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takiahan niitä käytettiin, että se takamus näkyisi. Samalla piti näkyä myös stringit, ja niiden takana oleva bling-bling-teksti.

tämähän oli muotia silloin joskus 20 vuotta sitten.

Vierailija
4/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ainakin kaipaan matalavyötäröisiä farkkuja katukuvasta ! Oon aivan alusta asti inhonnut korkeavyöräröisiä farkkuja :( mulle ne edustaa jotenkin mamma-lookia (koska äitini piti niitä jo silloin kun muut eivät) ,enkä pidä niitä kuumina..no kaikkee ei voi saada ja tää on vaan pakko hyväksyä koska joka nainen käyttää korkeita nykyään

Vierailija
5/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella hoikka, mutta luuston rakenteen ja rasvan kertymisen takia minulla on leveä vyötärö. Siis oikeesti, lantion ja vyötärön ympärys on melkein sama, vyötärö 68 ja lantio 73. Jos laitan korkeavyötäröiset housut, ne ovat kaikkialta muualta aivan liian isot jos ne mahtuvat vyötäröltä. Jos otan jaloista ja lantiolta oikean kokoiset housut, ne eivät mahdu kiinni. Ainoa ratkaisu on siis ostaa matalavyötäröisiä housuja. Niissä koko 23/26 tai 32 tai XS. Korkeavyötäröisissä koko on 38 tai L.

Vierailija
6/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä voisin kysyä, että kuka käyttää korkeavyötäröisiä housuja? Ne on todella armottomat vartalolle, jos vaan on pienikin pömppövatsa, niin korkeavyötäröiset kyllä korostaa sitä ihan tarpeettomasti. Ja ne suurentaa myös perseen ihan kohtuuttomiin mittasuhteisiin. Juu ei kiitos mulle.

Vierailija
7/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalon malli. Mulle ei käy, koska vyötärö on kapea ja lantio leveä, mutta joillekin käy.

Vierailija
8/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeavyötäröiset puristaa ja saavat vatsan pullistumaan. Lisäksi näyttävät typeriltä. 

Vierailija
9/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaan hyvään aikaan kun olin lukiossa, tytöt käyttivät napapaitoja ja matalavyötäröisiä farkkuja, joiden alta vilahtelivat stringit. Kyllä silloin kelpasi olla nuori lukiolaispoika :)

Vierailija
10/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun niitä on tällä hetkellä paljon tarjouksessa, myös hienoja merkkejä.

Vierailija
11/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeavyötäröiset farkut näyttävät tyhmiltä ja tuntuvat kamalilta. Siksi en käytä niitä.

Vierailija
12/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takiahan niitä käytettiin, että se takamus näkyisi. Samalla piti näkyä myös stringit, ja niiden takana oleva bling-bling-teksti.

tämähän oli muotia silloin joskus 20 vuotta sitten.

20 vuotta sitten käytettiin kyllä vielä korkeavyötäröisiä farkkuja. Matalavyötäröiset tulivat muotiin paljon myöhemmin. Nyt on palattu takaisin 80-luvulle, kun vyötärö on noussut ja lahkeet lyhentyneet ja kaventuneet. Kauhea muoti. :-(

Vierailija
13/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne on mukavemmat kun korkeevyötäröiset. eikä mulla ainakaan perse vilku, mitä helvettiä? osaan kyl ostaa oikeen kokoset housut jotka pysyy päällä :D

Vierailija
14/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalavyötäröiset pukevat kroppani paljon suotuisemmin :) Kuitenkin ei kiitos liian matalille.

Vierailija
15/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mä voisin kysyä, että kuka käyttää korkeavyötäröisiä housuja? Ne on todella armottomat vartalolle, jos vaan on pienikin pömppövatsa, niin korkeavyötäröiset kyllä korostaa sitä ihan tarpeettomasti. Ja ne suurentaa myös perseen ihan kohtuuttomiin mittasuhteisiin. Juu ei kiitos mulle.

No kun on jo valmiiksi iso takapuoli, niin ne housut ei suurenna sitä miksikään. Ja jos ei ole pömppövatsaa, ei ole ongelmaa. Korkea vyötärö housuissa sopii siis päärynävartaloisille.

Vierailija
16/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kunhan vaan saan niitä jostain käsiini. Ei vilku takapuoli kun on hoikka vyötärö ja leveä lantio, ei ne silloin pääse valumaan liian alas. Korkeavyötäröiset painaa inhottavasti mahaa kun istuu.

Vierailija
17/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska korkeavyötäröiset ahdistaa, hiertää napakorua ja näyttää kamalilta. Ei vilku perse kun on oikean kokoiset

Vierailija
18/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska ne on mukavemmat kun korkeevyötäröiset. eikä mulla ainakaan perse vilku, mitä helvettiä? osaan kyl ostaa oikeen kokoset housut jotka pysyy päällä :D

Kuulostatpa ylimieliseltä, eli on ihan oman osaamisesi ansiota, ettei sinulla vilahtele. Olet varmaan osannut syntyä sopivaan kehoon matalavyötäröisten housujen käytön kannalta. Vaikuttavaa.

Minulle ei missään tapauksessa käy matalavyötäröiset housut, koska takamukseni on (syvyyssuunnassa/massaltaan) valtava ja selkäni on pitkä. Ei siinä auta se, että valitsen pienemmän tai suuremman koon, vaan täytyy jättää matalavyötäröiset housut ostamatta.

Joku tuolla sanoi, että korkeavyötäröiset housut ei sovi pömppövatsaiselle ja että ne korostavat takamuksen suurta kokoa. Niin valitettavasti korostavatkin. Minulla on todellinen roikkupeppu ja koska korkeavyötöröiset housut näyttävät nostavan vyötäröä ylemmäksi, niin peppu näyttää vielä pahemmin roikkuvalta! (Toki epäroikkuvalle pepulle voi sopia.) Pömppis minulla on myös, ja vatsa näyttää typerältä, kun korkeavyötäröisessa housussa istahtaa. Kaikki tämä peittyy kuitenkin paidan alle, kun taas jos käyttäisin matalavyötäröisiä housuja, niin pitäisi käyttää tosi pitkää yläosaa, jotta ei varmasti vilahtelisi (ja kyllä sen takamuksen paljastumisen siltikin tuntisi).

Mä en vaan osaa. :(

Vierailija
19/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen millainen vyötärö istuu parhaiten vaikuttaa myös pituus ja ruumiinrakenne.

Vierailija
20/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen millainen vyötärö istuu parhaiten vaikuttaa myös pituus ja ruumiinrakenne.

Eipäs. Osaamisesta se vain on kiinni!