Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka käyttää matalavyötäröisiä housuja ja MIKSI?

Vierailija
27.11.2016 |

Onpa kivaa, kun perse vilkkuu tai saat koko ajan miettiä, että vilkkuuko se. Kaivoin vaatekaapistani yhdet farkut, ihmettelin miksen ollut käyttänyt niitä aikoihin ja heti bussiin istuessani muistin välittömästi, miksi ne ovat hautautuneet kaapin perukoille. Maailman ärsyttävimpiä vaatteita.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leveä lantio ja kapea vyötärö, joka on korkealla. Matalavyötäroiset housut jää lanteille ja "vyötärön"ympärys housuissa täytyy olla paljon isompi kuin oma vyötärönympärykseni. Tällä vartalolla matalavyötäröisiä housuja ei kertakaikkiaan saa pysymään ylhäällä, vaikka ne olisivat minkä kokoiset.

Vihaan housujen ostoa, koska korkeavyötäröisetkään eivät mielestäni minulle sovi :(

Vierailija
22/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niitä H&M 20e perusfarkkuja, kai ne on lähempänä matalavyötäröisiä? Korkeissa näytän koomiselta, sillä selkäni on todella lyhyt suhteessa jalkoihin, eli näyttäisin olevan pelkkää koipea. Eikä hyvällä tavalla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalavyötäröiset on musta just paljon kivempia ku korkeet. Vihaan korkeevyötäröisii. Mulla ei myöskää ole mitää jenkkiksiä nii ihan hyvältä ne matalat mulla myös näyttää. Ja jos on myös oikeenkokoiset nii ei se perse myöskää sieltä vilku ja vaikka vilkkuiskin nii onpahan hyvä perse onneksi... Ei sillä että tieten tahtoen persettäni vilauttelisin.

Vierailija
24/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän matalavyötäröisiä koska perse näyttää niissä paremmalle. Ja en käytä niin matalia että pitäs perseen vilkkumista pelätä, ei ihan semmosia supermatalia viittikkää käyttää. :D Mut matalia kuitenki!

Vierailija
25/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vihaan kaupoissa farkkujen etsimistä.

koska haen vaatteeni mieluiten kirpparilta Ja ostan mitä löydän.

koska ylipäätään käytän enemmän legginssejä.

koska painoni vaihtelee ja koska joka tapauksessa perseeni on iso.

koska mahani pömpöttää kun minulla on ibs...

Koska olen hieman vastavirtakulttuurin henkinen enkä kaikessa noudata viimeisimpiä trendejä.

Vierailija
26/31 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalavyötäröiset on parhaat ja mukavimmat. :) Ei kyllä perse tmv. vilku, sit taitaa jo liian pienet pöksyt olla. ;) Korkeavyötäröiset ei oo mun mieleen.

Vierailija
27/31 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeevyötäröisissä näyttää perse harvemmin yhtään hyvältä :DD ite tykkäilen enemmän matalista/normeista. korkeissa tuntuu tosi luonnottomalta olo :DD

Vierailija
28/31 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan ei kaupasta paljon muuta saanut kuin matalavyötäröisiä. Sen peruina minultakin vielä sellaiset löytyy. Ovat muuten ehjät ja käyttökelpoiset niin tulee niitä vielä pidettyä. Huolehdin kyllä siitä, että paidan helma on niin pitkä ettei perse vilku.

Vierailija
29/31 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ne on hyvät, mut kyykkyyn ei kannata mennä jos ei halua et perse vilkkuu maailmalle

Vierailija
30/31 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään on noita napaan vedettäviä housuja, näyttävät naisilla todella munaakovettavilta ja suotuisasti pidentävät suomalaisten lyhyitä jalkoja.

Vierailija
31/31 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli niitä jossain vaiheessa käyttää, kun kaupoissa ei ollut muita. Aina silti niitä vihasin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi