Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieli muuttui lasten suhteen naimisiinmenon jälkeen

Vierailija
27.11.2016 |

Sellainen tilanne että naimisiin mentiin ja miehenä komppasin mukana seurustellessa että joo, lapsia ois kiva saada. Mutta nyt kun on tätä yhteiseloa nähty jonkun aikaa niin ei oikeastaan yhtään kiinnosta lapsien hankinta. Tuli sellainen olo että en haluis itse, en oo siihen kykenevä, ja myöskään vaimo ei selvästikään vaikuta valmiilta äidiksi vielä pitkään aikaan jos ikinä. Mutta kaikkihan on mahdollista joten tietysti joskus voi olla niin että muutumme elämänvarrella sellaiseen pisteeseen että meistä olisi vanhemmiksi. Mutta nyt tuntuu siltä että tuskin ikinä haluaisin lapsia hankkia. Vaimolle taas lasten hankinta tuntuu yhdeltä elämän pääasioista, miettinyt jo pitkään jopa tulevien lastensa perintöasioita..joten tässä nyt ihmettelen että:
a) onko mun mainittava näin vahvoista ajatuksista hänelle
b) vai koetteko että mun ois tehtävä lapsia hänen kanssaan kaikesta huolimatta koska puhuttiin ennen naimisiinmenoa ja se toisellle tärkeää?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu hänelle että mielesi on muuttunut,ei ole oikein ketään vaimoasi sinua tai lasta kohtaan jos et oikeasti lasta halua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla