Hyvin fiksu naimisissa oleva mies koskettelee minua?
En ymmärrä yhtälöä. Yrittäkää ratkaista tämä.
Meillä ei ole juuri mitään yhteistä.
Olen nuori ja hän minua reilusti vanhempi.
En ole fiksu tai minussa ei ole juuri mitään kiinnostavaa tuollaisen ihmisen silmissä. Tai ainakaan pitäisi olla.
Olen pohjasakkaa häneen verrattuna eikä elämänhallintani ole aina ollut paras mahdollinen.
Olen kaunis mielestäni mutta en mitenkään erityisen. Eikä vartaloni ole kummoinen.
En ole kovin sivistynyt enkä järjestelmällinen.
Olen vähän pihalla usein (johtuen sairaudestani joka uuvuttaa enkä pysty aina täysillä keskittymään), nauran paljon ja minut saa hymyilemään helposti.
Olen ystävällinen ja otan muut huomioon. Autan minkä pystyn.
Osaan olla piikikäs jos jutut menee loukkaamisen rajalle.
Muuten olen melko kömpelö sosiaalisesti, riippuu aiheista. Sillä tosiaan minulla ei ole juurikaan tietämystä, kapasiteetti ei riitä esim. poliittisiin tai historiaan saatika vuosikymmenten takaisen musiikin pohtimiseen.
Meni pitkäksi mutta olen mielissäni jos jaksatte lukea. Jatkan nyt tähän mieheen.
Fiksuin kenet olen tuntenut. Erittäin järjestelmällinen ja kunnianhimoinen.
Tietoa ja taitoa on hyvin paljon.
Saa hämmästyä usein.
Hän on ylpeä itsestään ja saa ollakin.
Osaa olla hyvin itsekäs ja omahyväinen.
Mutta myös sydän löytyy.
On kiltti ja huomaavainen sekä muistaa kerrottuja sekä sovittuja asioita.
On lähes kaikille mukava ihminen ja hänessä on ihailtavaa johtajuutta.
Lämminhenkinen mutta täysin tietoinen miten asiat tulee hoitaa.
Hän saattaa välillä hellästi koskettaa tai puristaa takamustani. Tai koskettaa selkää antaen käden hiljalleen mennä kohti persettä.
Näitä on useita. Hellästi koskettaa poskiani välillä. Kehuu ulkonäköäni.
Jos on vain tilaisuus niin koskee.
Välillämme ei siis muuten ole mitään tai tule olemaan. En ole ahdistunut enkä myöskään ihastunut (ihaillen kyllä ihmisenä). Asia ei häiritse niin paljon että jaksaisin tehdä siitä numeroa.
Tämä hämmentää kuitenkin.
Niin asiallinen ja älykäs mies mutta kuitenkin käytös on välillä jotain aivan muuta.
Kommentit (23)
Fiksu mies osaa kunnioittaa ei-sanaa, oletko käyttänyt sitä?
Kuulostaa psykopaattisilta luonteenpiirteiltä. Toisaalta kylmähkö, mutta miellyttävä ja muistaa asioita, on pidetty, johtajatyyppiä jne.
Koska on naimisissa niin pysy kaukana, harmia vain saat itsellesi, älä anna manipuloida.