Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvin fiksu naimisissa oleva mies koskettelee minua?

Vierailija
26.11.2016 |

En ymmärrä yhtälöä. Yrittäkää ratkaista tämä.

Meillä ei ole juuri mitään yhteistä.
Olen nuori ja hän minua reilusti vanhempi.
En ole fiksu tai minussa ei ole juuri mitään kiinnostavaa tuollaisen ihmisen silmissä. Tai ainakaan pitäisi olla.
Olen pohjasakkaa häneen verrattuna eikä elämänhallintani ole aina ollut paras mahdollinen.
Olen kaunis mielestäni mutta en mitenkään erityisen. Eikä vartaloni ole kummoinen.
En ole kovin sivistynyt enkä järjestelmällinen.

Olen vähän pihalla usein (johtuen sairaudestani joka uuvuttaa enkä pysty aina täysillä keskittymään), nauran paljon ja minut saa hymyilemään helposti.
Olen ystävällinen ja otan muut huomioon. Autan minkä pystyn.

Osaan olla piikikäs jos jutut menee loukkaamisen rajalle.
Muuten olen melko kömpelö sosiaalisesti, riippuu aiheista. Sillä tosiaan minulla ei ole juurikaan tietämystä, kapasiteetti ei riitä esim. poliittisiin tai historiaan saatika vuosikymmenten takaisen musiikin pohtimiseen.

Meni pitkäksi mutta olen mielissäni jos jaksatte lukea. Jatkan nyt tähän mieheen.

Fiksuin kenet olen tuntenut. Erittäin järjestelmällinen ja kunnianhimoinen.
Tietoa ja taitoa on hyvin paljon.
Saa hämmästyä usein.
Hän on ylpeä itsestään ja saa ollakin.
Osaa olla hyvin itsekäs ja omahyväinen.
Mutta myös sydän löytyy.
On kiltti ja huomaavainen sekä muistaa kerrottuja sekä sovittuja asioita.
On lähes kaikille mukava ihminen ja hänessä on ihailtavaa johtajuutta.
Lämminhenkinen mutta täysin tietoinen miten asiat tulee hoitaa.

Hän saattaa välillä hellästi koskettaa tai puristaa takamustani. Tai koskettaa selkää antaen käden hiljalleen mennä kohti persettä.
Näitä on useita. Hellästi koskettaa poskiani välillä. Kehuu ulkonäköäni.
Jos on vain tilaisuus niin koskee.

Välillämme ei siis muuten ole mitään tai tule olemaan. En ole ahdistunut enkä myöskään ihastunut (ihaillen kyllä ihmisenä). Asia ei häiritse niin paljon että jaksaisin tehdä siitä numeroa.
Tämä hämmentää kuitenkin.
Niin asiallinen ja älykäs mies mutta kuitenkin käytös on välillä jotain aivan muuta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan usko, että haluaa sänkyyn vaikkakin käytös on mitä on.

Tai no eihän sitä tiedä.

Kuitenkin puhuu usein perheestään ja vaikuttaa uskolliselta ja hyvältä mieheltä.

Miksi edes antaa flirtin mennä niin pitkälle. Pieni flirtti ja silmänisku on piristävää ja viatonta.

Mutta onko tämä..

Mitä tämä on? :D

Nauttiiko kun on selvästi ylöpuolellani ja luulee voivansa tehdä mitä vain.

Miksi kuitenkaan haluaisi. Ei ole syytä paitsi ehkä se, että hän nauttii vallan tunteesta?

Täytyy miettiä miten jatkossa suhtaudun. Ehkä vihaisesti.

Ap

Vierailija
2/23 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vari vain, omenapuun Eeva. Palstan raatavat yksiavioiset naiset ovat pian kimpussasi vakuuttamassa pahuuttasi. Nainen ei kyseenalaista miestä koskaan. Silloin hän joutuisi kyseenalaistamaan myös oman asemansa vaimona.

Välillä mietin Miksette te naiset vain anna miehen ottaa useita vaimoja teidän rinnallenne. Silloin mies naisi monia ja nainen vain yhtä. Aivan kuten haluatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut miehet eivät koskettele. Ei mulla muuta.

Vierailija
4/23 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole fiksu. Nauttii ahdistelun tuomasta vallan tunteesta.

Vierailija
5/23 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat sen kosketella? Ootsä yhteistavaraa? Onks sulla mitään rajoja? Meetlö sänkyyn jos pyytää? Katso peiliin, sulla ei ole itsekunnioitusta.

Vierailija
6/23 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä todellakaan usko, että haluaa sänkyyn vaikkakin käytös on mitä on.

Tai no eihän sitä tiedä.

Kuitenkin puhuu usein perheestään ja vaikuttaa uskolliselta ja hyvältä mieheltä.

Miksi edes antaa flirtin mennä niin pitkälle. Pieni flirtti ja silmänisku on piristävää ja viatonta.

Mutta onko tämä..

Mitä tämä on? :D

Nauttiiko kun on selvästi ylöpuolellani ja luulee voivansa tehdä mitä vain.

Miksi kuitenkaan haluaisi. Ei ole syytä paitsi ehkä se, että hän nauttii vallan tunteesta?

Täytyy miettiä miten jatkossa suhtaudun. Ehkä vihaisesti.

Ap

Täytyy miettiä? Peli on pelattu, sä hävisit. Sorry.

Mikä naisia vaivaa??????

Vierailija
7/23 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että käyttää sinua hyväkseen, nimenomaan on ajatellut että sinä olet sellainen tarpeeksi heikko ja sekaisin oleva, jonka voi vaaratta ottaa uhrikseen. Älä kuvittele että kyseessä on mikään muu, vaikka tyyppi on miten viisas, vanha ja ihana ja vaikka kuinka ihailet häntä. 

Vierailija
8/23 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ..kele. Ei muuta kuin torttua esille ja katsomaan onko miehestä miehen hommiin.

Vierailija
9/23 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet ihan tuon "fiksun" miehen pyöriteltävissä. Sillälailla.

Vierailija
10/23 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa helliä sinua

Vierailija
11/23 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu? Lääppijä se on, ei fiksu. Et sinäkään.

Vierailija
12/23 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkumateriaalia keräilee.

Vierailija
13/23 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua se sulta haluaa,kaunis,iloinen nauravainen,hieman yksinkertainen nainen,sen ei tarvitse skarpata sun kanssa voi olla rennommin.

Sillä saattaa kotona olla kiukutteleva hapannaama pihtari minkä täysi vastakohta olet.

Kuvauksen perusteella vaikutat ap oikein kivalta,ikäsi?

Pidätkö seksistä,oletko hyvä? Tissiviikon kunniaksi kuva.

Vierailija
14/23 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka antaa vanhemman setämiehen käpälöidä itseään ilman vastalauseita tai edes ajatusta että asia on väärin? Onko sinua käytetty hyväksi ennenkin ap?

Vierailija
15/23 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap edustaa naistyyppiä, jota en ymmärrä ollenkaan. Tosielämässä en ole edes tavannut näitä ehkä enemmän sellainen elokuvaklisee - bimbo, hyväksikäytetty tyhmyri, jolle kelpaa "fiksun" miehen lääppimiset duunissa. Tällaisen naisen psykologia ei vaan avaudu minulle, että mitä siitä saa kun joku pappa on kiinni takamuksessa kun teet töitä? Tosielämän Monica Lewinsky - "olen tällainen tyhmä ja nauravainen, miksi maailman fiksuin mies lääppii minua" .

Vierailija
16/23 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset naiset suostuvat miesten ohjailtavaksi täysin vain siksi, että heitä imartelee kun joku fiksu tyyppi valitsee juuri heidät seksiin. Olen tuntenut tuollaisen.

Vierailija
17/23 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut miehet eivät koskettele. Ei mulla muuta.

Väitätkö tosissasi, ettei kosketteleva mies voi olla fiksu?

Juuri tällainen äkkiväärän feministinen asenne tähtää nimenomaan miesten auktoriteettiaseman heikennykseen. Huonoja uutisia: asenteen suosio on päättymässä kuten viimeaikaisista vaalituloksista huomaamme. Miehet ovat palaamassa johtoon joka paikassa.

Vierailija
18/23 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, miksi annat kääkän lääppiä? Lyö sormille ja sano, että lopettaa. Mutta ei, sinä vain olet ja vikiset. Hienoa.

Vierailija
19/23 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ikinä alistu eivätkä antaudu naisen edessä. Me hallitsemme. Piditte siitä tai ette.

Vierailija
20/23 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut nuorempana ap, vähän samallainen viaton hölmö,kuin sinä ap. Olen joutunut siitä syystä kokemaan paljon pahaa. Ja nyt alan vasta hahmottamaan omia rajojani,kun olen yli 30. Toivon,että oppisit suojelemaan itseäsi ja puolustamaan rajojasi, ettei sinun tarvitse oppia sitä kantapään kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän