Te joilla on "tasokas", haluttu kumppani jolla olisi vientiä, katsotteko nyt enemmän sormienne lävitse asioita kuin taviksemman kanssa
Enkä tarkoita nyt vain jotain pettämisiä vaan annatteko hänen olla rauhassa vaikka oma outo itsensä, jos hän sellainen on? Mahdollinen ocd, itsekeskeisyys, pahantuulisuus, päihteet, omaa aikaa, aikaa harrastuksille yms.
Kommentit (17)
Mun mielestä tasokkaan kumppanin ominaisuuksiin ei kuulu ap:n mainitsemat asiat. Itsekeskeisyys, pahantuulisuus, päihteet... M29 ja latino
Määrittele mikä sun mielestä tekee tasokkaan?
Puhutaanko vain pelkästä hyvästä ulkonäöstä siis? (Tämän käsityksen saa).
Täh! Kumppanini on ihminen eikä mikään taso. Hae itse tasosi kalustetukusta.
Mitä ihmettä, eihän kumppani ole "tasokas" jos hänessä on tuollaisia vikoja niin että ne häiritsisivät minua ja pitäisi miettiä minkä verran voin katsoa sormien läpi :D haha mikähän tämä aloitus taas oikein oli
Minäkään en nyt saanut ihan kiinni ap:n ajatuksesta. Olen ollut 20 vuotta mieheni kanssa ja olemme molemmat periaatteessa ihan "tasokkaita", mutta emme ajattele toisistamme tasoina, vaan ihmisinä, ystävinä ja elämänkumppaneina.
Mielestäni mieheni on tasokas. Komea, rakastava, hyvä luonne, perhekeskeinen, alkoholia todella kohtuudella, ei tupakoi ja hyvä työ.
Ex oli alkoholisti ja hänen juttujaan katsoin sormien läpi. Nykyinen mieheni ei pääse niin helpommalla todellakaan.
Ööö... myös luonne kuuluu tasokkuuteen. Siksi ihan käsittämätön kysymys, ristiriitainen.
Kysymys on lähtökohtaisesti järjetön.
Miksi kukaan olisi "tasottoman" kumppanin kanssa? Miksi kukaan haluaisi tuhlata ainokaista elämäänsä "tasottoman" kumppanin kanssa? Miksi kukaan pitäisi rakastamaansa ihmistä "tasottomana???
Ihme shaibaa ja ikisinkkujen elämänsisältöä :D
En mä seukkaa sellaisten ihmisten kanssa jolla on tuollaisia vaivoja. Joten ap ei ees tiiä mikä on tasokas- tasokkailla ei ole tuollaisia oireita. Ihminen joka on naimisissa harrastustensa kanssa saa jatkossakin olla naimisissa harrastustensa kanssa, mä en edes harkitse kyökkipiiaksi alkamista moiselle urvelolle.
Jep, annoin. Tyhmää, kusetettiin 6-0.
Toista ei voi muuttaa. OCD:sta nalkuttaminen on sellainen asia, että fiksu mies jättää sinut vaikka sinä olisit kuinka tasokas. OCD on proteiinien vajaatoimintaa aivoissa. Se ei parane sillä, että vaimo käskee lopettamaan.
Omaa aikaa pitää aina olla, pahantuulisuutta ei tarvitse sietää, itsekeskeisyydestä voidaan keskustella kuten myös päihteistä, mutta...
En ikinä olisi suhteessa, jossa toista pitää yrittää muuttaa. Oli sitten kuinka "tasokas" tahansa! Suhteessa pitää saada olla oma itsensä ilman jatkuvaa arvostelua.
Vierailija kirjoitti:
itsekeskeinen pahantuulinen narkkari, jolla on ocd ei kuulosta hirveän tasokkaalta
Kyllä voi olla. Varmaankin moni filmitähti tai muusikko on tuollainen. Näillähän naisia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on lähtökohtaisesti järjetön.
Miksi kukaan olisi "tasottoman" kumppanin kanssa? Miksi kukaan haluaisi tuhlata ainokaista elämäänsä "tasottoman" kumppanin kanssa? Miksi kukaan pitäisi rakastamaansa ihmistä "tasottomana???
Ihme shaibaa ja ikisinkkujen elämänsisältöä :D
Jos ei ole muuta vaihtoehtoa, pakon edessä.
Itse olen ainakin tapaillut tasottoman naisen kanssa ihan rehellisesti sanottuna sen takia etten saanut tasokkaampaa.
Yritys muuttaa kumppania väkisin on kuitenkin tuomittu epäonnistumaan, sillä se herättää toisessa vain vastarintaa.
Etkai kysyy tosissasi? Vaikutat todella lapselliselta.
itsekeskeinen pahantuulinen narkkari, jolla on ocd ei kuulosta hirveän tasokkaalta