Minkä päihteiden vaikutuksen alaisena olet juuri nyt?
Kommentit (32)
Nyt on kannabis, ja sitä ennen torstaina join taas kaksi lasia punaviiniä.
Vierailija kirjoitti:
Bissee ja mielialalääkkeitä. Toivottavasti en herää.
Bissee ja mielialalääkkeitä jos vedät, heräät varmasti 😊 Mut vitsihän tuo
Pienen määrän kofeiinia (light limukasta). Eikun eihän kahvia lasketa päihteeksi, vaikka kemiallinen piriste onkin, joten en ole minkään päihteen vaikutuksen alaisena :)
Arkena ja joskus vapaallakin olen metamfetamiinin vaikutuksen alaisena, ei tosin ole päihdekäytössä vaan oireyhtymän oireiden lievitykseen.
Punkkua. Jotain Cabernet Savignon, tai sinne päin. Huppelisssa ei pitäisi lähteä kirjoittaman vaikeita sanoja. Kippis! :)
Olutta tänään. Kohta lähden koiran kans ulos ja vetäisen sätkän pitkästä aikaa. (Lasketaanko nikotiini päihteeksi? Ainakin mulla kihahtaa hattuun enemmän kuin toi kalja, kun harvakseltaan nauttii.)
Olutta III 10 tölkkiä, puoli pulloa jallu sitä yhden tähden ja tenoxia 40mg sekä diapamia 20 mg.
Ihan ok olo ja kohta liikenteeseen.
lonkero 0,68l
lidl "breezeri" lime on nyt menossa.
henkisesti ja fyysisesti rankka viikko. Nyt sauna ja relax
Vierailija kirjoitti:
Pienen määrän kofeiinia (light limukasta). Eikun eihän kahvia lasketa päihteeksi, vaikka kemiallinen piriste onkin, joten en ole minkään päihteen vaikutuksen alaisena :)
Arkena ja joskus vapaallakin olen metamfetamiinin vaikutuksen alaisena, ei tosin ole päihdekäytössä vaan oireyhtymän oireiden lievitykseen.
Minkä oireyhtymän oireita metalla lievitetään???
Vauva-palstan