Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään keski-ikäisiä naisia

Vierailija
26.11.2016 |

Ovat kateellisia hedelmällisyydestäni ja nuoruudestani, etenkin jos alfauroksia on samassa huoneessa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Enkä ole erityisen kaunis, nuori vain.

Vierailija
2/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Voi voi sitten. Mitä pelottavaa he sitten ovat sinulle tehneet (me, olen itsekin keski-ikäinen nainen)? Eli vaikka olettaisit noin (ja mistä minä tiedän vaikka se jonkun keski-ikäisen naisen kohdalla olisi tottakin) niin mitä aihetta sinulla on pelätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä! Miksi olla kateellinen, kun lapset on keski-ikäisellä tehtynä ja voi nauttia erotiikasta! Lapsellista puhetta alfauroksista. Tavalliset miehet ovat paljon kiinnostavampia kuin ulkonäöllä pörhistelevät miekkoset. 🙂

Vierailija
4/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini vihasi ja leikkasi hiukseni lapsena. Pelkäsi kai kilpailua.

Vierailija
5/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te nuoremmat naiset olette noin epävarmoja?? Itse en ajattele yhtään mitään nuoremmista naisista. Keskityn vain omaan elämääni. Kokeile sinäkin! :-)

N41

Vierailija
6/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei tartte pelätä. En ole puuma entä tykkää alfauroksista. Mutta ei varmaan käydäkään samoissa baareissa.

Vierailija
7/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat muorit päihittävät nuorimmaiset vieläpä tappelussa, siinäkin syytä pelkoon!

Vierailija
8/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini vihasi ja leikkasi hiukseni lapsena. Pelkäsi kai kilpailua.

Tiedäthän, miten Lumikille, Tuhkimolle ja muille liian kauniille kävi äitipuolen toimesta?

Vierailija
9/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kommentti, selitäpäs hiukan lisää....miten asia tulee esiin.

Vierailija
10/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimintaympäristössäni on nuoria miehiä jotka LUULEVAT että olen heistä kiinnostunut sillä tavalla, mutta enpä ole! Enhän himoitse poikaanikaan.

Kännissä riekkuvat keski- ikäiset tädit on hirveitä, mutta kaikki eivät ole samanlaisia.

Aikuiset naiset, älkää sikailko tai käyttäkö muiden poikia, vaikka nämä olisivat jo täysi- ikäisiä.

Vierailija
11/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö luulet? No ehkä totuus selviää siinä vaiheessa, kun tulet itse keski-ikään.

Vierailija
12/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan pelkää. Olen ihan mukava ja kiltti. T. Täti 44v.

Vierailija
13/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Böö! Terv. Keski-ikäinen nainen. Otsikosta jotenkin luulin, että pelkääjä on mies.

Vierailija
14/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähän pelätäkkin. Saatan viedä ne kaikki alfaurokset.

Keski-ikäinen 53v

Vierailija
15/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään. En todellakaan ole kateellinen hedelmällisyydestäsi. Ei kiinnostaisi enää kulkea maha isona, liitoskivut synnytykset, imettää rinnanpäät verillä, kuunnella uhmaikäistä.

Lisäksi alfat tykkää, kun meikäläisen ikäinen ei voi yrittää sitoa ns. vanhalla tempulla, eli pilleri unohtuu ja tullaan paksuksi. Meidän kanssa voi peuhata rauhassa pelkäämättä jälkiseuraamuksia ja ruokkoja

keski-ikäinen 53v

Vierailija
16/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat kateellisia hedelmällisyydestäni ja nuoruudestani, etenkin jos alfauroksia on samassa huoneessa.

Nuoruutta ei kannata kadehtia, koska sitä on jokaisella yhtä paljon. Keski-iässä on jo lapset tehty (sen alfauroksen kanssa) ja on aikaa, itsevarmuutta ja osaamista panostaa työhön ja uraan.

Vierailija
17/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään normaali nainen ei käytä sanaa alfauros.

Kiitän päivityksestäsi, ns. kiltti mies. 

Vierailija
18/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin teinin kanssa teutaroidessa en näe ensimmäistäkään syytä kadehtia kenenkään hedelmällisyyttä. Oma on luojan kiitos hoidettu pysyvällä tavalla.

Varhaiskeski-ikäinen 37 v.

Vierailija
19/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja samaa ikäluokkaa olevilla kavereillani ja serkuillani on kaikilla oma mies. Ei olla metsästämässä alfojen huomiota.

Vierailija
20/27 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittajahan on jälleen kerran se naiseton keski-ikäinen mies, joka on katkera, kun ei ole aikoinaan kelvannut ikäisilleen nuorille naisille. Nyt sitten pitää yrittää kostaa näille hänet hyljänneille naisille.

Jokainen nainen tietää, että keski-ikäinen nainen ei ole kateellinen nuorille naisille, tässä iässä sitä vihdoinkin on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä ja toivoo nuorille naisille ja miehillekin kaikkea mahdollista hyvää elämään. Nuoria naisia ei taas ei taatusti kiinnosta keski-ikäiset naiset, eikä miehetkään, ei heitä sen kummemmin edes huomaa. Muistan hyvin omasta nuoruudestani, että ne keski-ikäiset olivat meidän nuorten äitejä, isiä, tätejä, setiä, opettajia jne., ja ikäänkuin omassa elämässään ja me nuoret omassamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä