Pelkään keski-ikäisiä naisia
Ovat kateellisia hedelmällisyydestäni ja nuoruudestani, etenkin jos alfauroksia on samassa huoneessa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Äitini vihasi ja leikkasi hiukseni lapsena. Pelkäsi kai kilpailua.
Ei, vaan pelkäsi, että saisit täitä. Joka tarkoitti kallita shampoita, järkyttävää siivousurakkaa ja sosiaalista häpeää. Ehkä häntä myös ärsytti, koska et antanut harjata hiuksiasi ja hiuksesi olivat aina takussa. Myös hiuksien kuivaamiseen meni tuhottomasti aikaa.
Pelkäsi enemmän noita kun kauneuttasi tai kosijoitasi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen tietää, että keski-ikäinen nainen ei ole kateellinen nuorille naisille, tässä iässä sitä vihdoinkin on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä ja toivoo nuorille naisille ja miehillekin kaikkea mahdollista hyvää elämään.
Jospa et puhuisi kaikkien muiden puolesta, vai ahdistaako sinua ajatus, etteivät kaikki ole kuten sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen tietää, että keski-ikäinen nainen ei ole kateellinen nuorille naisille, tässä iässä sitä vihdoinkin on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä ja toivoo nuorille naisille ja miehillekin kaikkea mahdollista hyvää elämään.
Jospa et puhuisi kaikkien muiden puolesta, vai ahdistaako sinua ajatus, etteivät kaikki ole kuten sinä?
Oletko sinä tuo keski-ikäinen nainen? Se poikkeus, joka vahvistaa säännön? Nythän näitä kateusjuttuja selittää kaikki muut paitsi itse keski-ikäiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tarkennetaan: Jokainen nainen tietää, että normaali keski-ikäinen nainen ei ole kateellinen nuorille naisille. Yksikään tuntemani keski-ikäinen nainen ei ole kateellinen nuorille naisille. Ehkä joku voi olla, joku jolla on jäänyt nuoruus jostain syystä elämättä? Ehkä joku, joka olisi halunnut perheen, mutta ei ole saanut, syystä tai toisesta? Omasta puolestani voin sanoa, että tämä on toistaiseksi parasta aikaa elämässä. Tosin siskoni, joka täytti juuri 60 v, sanoo, että elämä vain paranee iän myötä. Itse olen vielä alle 50-v tyttönen.
Tein itse kamalia virheitä nuorena. Enkä terapioista huolimatta ole aivan toipunut. Traumatisoitunut osani on vaan siellä nuoruudessa. Joskus katson nuoria, että nuorena nyt vaan ollaan nopeakäänteisiä yms, että minun on annettava itselle anteeksi, ettei silloin nuorena tiennyt mitä nyt tietää.
Ei silloin ollut nettiä tai av palstaa jolta kysyä mitä pitää tehdä, kun esim tuli raiskatuksi yms. Kaikkea paskaa joka olisi voitu välttää.
Kun katson nuoria, en mieti yksittäistä henkilöä vaan nuoruutta yleisesti ja elämää pohdin ja ajan virtaa, kuinka nopeasti kaikki kuitenkin menee.
Voi kultapieni! Ei mitään syytä huoleen, minäkin olen ollut jo 25 v onnellisesti naimisissa. Saat pitää vaikka maailman alfat ja kaupanpäälle betat ;). Vaikka nuoremmat miehet nykyään näyttävätkin kiinnostuksensa meihin vanhoihin akkoihin, niin meistä varmasti 95 % kohteliaasti kieltäytyy.