Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä pitkänä ja komeana miehenä on ihanaa

Vierailija
26.11.2016 |

Se on ihanaa kun naiset kiinnostuvat jo pelkästään nähdessään naamakomeuden, pitkän ruumiinpituuden ja leveät hartiat. Sitten kun naiset kuulevat vielä matalan miehekkään äänen niin homma on valmis ja nainen on sulaa vahaa.

Vielä kun pitää fyysisestä kunnostaan huolta ja ruokavaliosta, ylläpitää sixpack vartaloaan ja omaa tanssitaidot ja huumorintajun niin kaikki on täydellistä maksimoidessaan oman geneettisen potentiaalinsa. Elämä on ihanaa!

m193cm

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ja muiden rotunaisten mielestä alle 190-senttisellä miehellä ei tee yhtään mitään, tapit kuuluvat veneiden pohjaan.

N184cm

Ymmärrän nämä provot, mutta olen jokseenkin järkyttynyt, että näitä löytää myös joidenkin naisten tinder-profiileista. Toki voi olla feikkiprofiileja, mutta en jotenkin usko kaikkien kohdalla.

Mitä outoa siinä on, naiset tykkäävät enemmän pitkistä miehistä luonnostaan. Sitä ei vaan sanota ääneen koska ei haluta pahoittaa pikkumiesten mieliä.

Vierailija
22/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ja muiden rotunaisten mielestä alle 190-senttisellä miehellä ei tee yhtään mitään, tapit kuuluvat veneiden pohjaan.

N184cm

Ymmärrän nämä provot, mutta olen jokseenkin järkyttynyt, että näitä löytää myös joidenkin naisten tinder-profiileista. Toki voi olla feikkiprofiileja, mutta en jotenkin usko kaikkien kohdalla.

No silloinhan on helppo jättää tuollaisia kirjoittava typykkä heti syrjään. Mielestäni on vain hyvä, että typerykset kertovat heti esittelytekstissä typeryydestään, eipähän tarvitse sitten enempää vaivautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158 cm nainen, 193 cm pitkä mies olisi vieressäni naurettavan näköinen kirahvi tai majakka. Eli ei, en edes huomaa niin pitkiä tyyppejä vaikka heidän etumuksensa olisikin siinä naamani tasolla sopivasti.

Vierailija
24/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain fiksuus puuttuu ap:lta. Harmi!

Vierailija
25/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N184cm

Mitä outoa siinä on, naiset tykkäävät enemmän pitkistä miehistä luonnostaan. Sitä ei vaan sanota ääneen koska ei haluta pahoittaa pikkumiesten mieliä.

Eihän siinä ole mitään väärää, että sanoo pitävänsä pitkistä miehistä, mutta asian ilmoittaminen lyhyempiä miehiä haukkumalla on todella ala-arvoista käytöstä ja vie todennäköisesti niiden pitkienkin miesten kiinnostuksen kyseistä naista kohtaan.

Tosin voihan nuo naiset olla ovelia ja karsia pois tuolla tavoin kaikki miellyttävät miehet, koska ovat kiinnostuneita kusipäistä.

Vierailija
26/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N184cm

Lyhyet miehet on mukavia.

Vierailija
27/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N184cm

No silloinhan on helppo jättää tuollaisia kirjoittava typykkä heti syrjään. Mielestäni on vain hyvä, että typerykset kertovat heti esittelytekstissä typeryydestään, eipähän tarvitse sitten enempää vaivautua.

Mieluummin laittaisin hänet vasemmalle siksi, että hän tykkää pitkistä miehistä kuin siksi, että hän on kusipää.

Vierailija
28/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 158 cm nainen, 193 cm pitkä mies olisi vieressäni naurettavan näköinen kirahvi tai majakka. Eli ei, en edes huomaa niin pitkiä tyyppejä vaikka heidän etumuksensa olisikin siinä naamani tasolla sopivasti.

Mies kulkemassa aamuerektion kanssa vessaan ja sinä kiirehtimässä pois vessasta ennen töihin lähtöä voisi aiheuttaa yllättävän tilanteen.

Vierailija
29/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kulkemassa aamuerektion kanssa vessaan ja sinä kiirehtimässä pois vessasta ennen töihin lähtöä voisi aiheuttaa yllättävän tilanteen.

Sinäpä sen sanoit. :)

Vierailija
30/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yli 10 vuotta yhdessä yli 2-metrisen miehen kanssa ja huomasin todellakin, että hän saa erityiskohtelua aivan missä vain. Liikkeissä myyjät tulevat pokkuroimaan ja antavat naurettavat alennukset, hotelleissa aspat tekevät aina jotain extraa, isännöitsijät huolehtivat asioista pikkaisen paremmin... Raivostuttavaa! Ihmiset ovat niin ennustettavia :( 

Ihan totta. Mieheni on parimetrinen, treenattu, leveäharteinen ja aina hotelleissa saadaan paras huone, kaikkea kuoharia, kylpytakkia ja tossua vaikka ei kuulu hintaan, ulkomailla ei tarvitse maksaa pyyhepantteja ja kutsutaan kaikille ihme kekkereille. Ravintoloissa saa alennuksia ja hyvät paikat. Mies on tosin hyväkäytöksinen ja kohtelias, saattaa kyllä johtua siitäkin.

Vierailija
31/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N184cm

Miksi olet noin kitkerä? Kiusasivatko pojat sinua peruskoulussa isoutesi vuoksi?

Vierailija
32/32 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N184cm

Haa, olet 26 cm minua pitempi. Eipä paljon naurattaisi sinun pituisena, lähinnä itkettäisi. Onko sinulla edes naispuolisia ystäviä tai kavereita? Ei kai kukaan halua kulkea tuollaisen metriheikkitädin kanssa julkisesti, varsinkaan jos et ole mallin mitoissa ja missin näköinen. Otan osaa.