Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä Balmuir-hömpötys on?? Ylikallista paskaa.

Vierailija
26.11.2016 |

Joku pussilakana 138,- , kun olen saanut Hemtexin alesta 15 eurolla. Keittiöpyyhe maksaa maltaita, kun yleensä ne on sellaista 2,50 kappale.

Laatu ei ole kummoinen, ja miksi käsisaippua maksaa 26 euroa? Siksikö, kun siinä lukee Balmuir? Haisee vahvasti kusetukselle. Minulle on kunnia-asia, ettei kotonani lue missään Balmuir.

Kommentit (181)

Vierailija
161/181 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tätä näkynyt OKV-blogissa?

Ei juurikaan, koska ei liene tarpeeksi laadukas/”luksus”-blogi, joille Balmuir haluaisi lahjoittaa mitään.

Vierailija
162/181 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapuan kankurit on aivan huippua

Jos kyseisen firman nimi olisi Labuun Kankoor mammat olis pähkinöinä 😂

Pitäiskö brändätä uudelleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/181 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakin kokemusta Balmuirista työpaikkana ? Työpaikkailmoituksia ollut paljon tänä vuonna

Vierailija
164/181 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa eniten myyvät peruspussilakanat (finlayson, vallila, marimekko jne) ovat TC 120-170. Suomessa ohut, pehmeä ja kevyt lakana mielletään huonolaatuiseksi. Maailmalla asia on täysin päinvastoin.

Vierailija
165/181 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis varaa maksaa yhdestä saippuapalasta liki 20e niin antaisin ennemmin senkin rahan vaikka hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
166/181 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että tuotteiden kohderyhmä on av-mammat

tietyille kohderyhmille on epäuskottavaa jos tuote on liian halpa. jos tavis voi ostaa sen, se ei tunnu enää luksukselta. siksi hintojen on oltava älyttömät.

ostakaa ihmeessä jos tienaatte yli 20 000 /kk.

Vierailija
167/181 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman nimi muistuttaa ihan liikaa Balmainia. Liekö tarkoituskin?

Vierailija
168/181 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balmuir on taitavasti brändätty, siitä pointsit. Mutta tuotteiden laatu on surkea. Tyynyliinan brodeeraukset puhki, huivi nukkaantui hetkessä pilalle, pellavatyynyliina kului hiuti puhki. 

Toki niitä saa ostaa kuka haluaa. Minä en enää.

Vierailija
169/181 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut vuosien varrella ainoastaan huonoa palautetta Balmuirista työnantajana...työntekijät ainakin pääosin alipalkattuja ja ylikuormitettuja, firmassa harjoitetaan järkyttävän huonoa, epäammattimaista johtamista sekä yrittäjien että muun "pomotason" toimesta, työntekijöitä ei arvosteta ja se näkyy työilmapiirissä jne. Ei voi suositella työpaikkana, ei siis kannata antaa "luksus"brändin hämätä.

Vierailija
170/181 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat työntekijät alipalkattuja, niin kovin kummoista ei ole firman Intian tehtaillakaan, missä tuotteita tehdään halvalla:

"Suomalaisen luksusbrändi Balmuirin tuotteita tehdään alle kolmen euron päiväpalkalla - kehuu vastuullisuuttaan" otsikoi Iltalehti.

Vierailija
171/181 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tullut ostettua yhtäkään Balmuirin tuotetta, vaikka about jokainen suomalaisbloggaaja niitä onkin hehkuttanut (kun on saanut niitä ilmaisina pr-lahjoina). Olisi mielenkiintoista kuulla heidän ajatuksiaan nyt, onko tässä oikeasti hieno ja vastuullinen kotimainen brändi :D :D :D

Vierailija
172/181 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei_jatkoon kirjoitti:

Oon kuullut vuosien varrella ainoastaan huonoa palautetta Balmuirista työnantajana...työntekijät ainakin pääosin alipalkattuja ja ylikuormitettuja, firmassa harjoitetaan järkyttävän huonoa, epäammattimaista johtamista sekä yrittäjien että muun "pomotason" toimesta, työntekijöitä ei arvosteta ja se näkyy työilmapiirissä jne. Ei voi suositella työpaikkana, ei siis kannata antaa "luksus"brändin hämätä.

Onko työntekijöillä henkilökunta-alennus? Odotetaanko alipalkattujen työntekijöiden käyttävän yrityksen vaatteita ja asusteita?

Vierailija
173/181 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei_jatkoon kirjoitti:

Vuosien varrella; eikö kyseessä ole melko tuore yritys?

Vierailija
174/181 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan merkit toimineet noin. 100-kertainen hinta brändittömään ilman että laatu eroaa millään tavalla.

jo vuodelta 1600 ellei aikaisemminkin

Vierailija
175/181 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavia huiveja on myyty ennen ihan pilkkahintaan. Huomasin, kun kaivoin vintiltä vanhoja tavaroitani. 2000-luvun alussa ostamani pörröinen villahuivi on käytännössä identtinen kopio Balmuirin vastaavasta (tai siis se Balmuirin tuote on täsmälleen samannäköinen). Hintaa on vain noin kymmenkertaisesti Balmuirilla, materiaali ja design ovat muuten samanlaiset.

Vierailija
176/181 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei_jatkoon kirjoitti:

Vuosien varrella; eikö kyseessä ole melko tuore yritys?

No ei ole kovin tuore yritys, perustettu kai joskus 2007 eli toiminut yli 10 vuotta. Ja lehtijutun mukaan Intian hikipajakin ollut jo 6 vuotta - joten olisi sinä aikana luullut jo ehtivän tarkistaa työolotkin moneen kertaan näistä "pienistä perheyrityksistä, jotka tunnetaan henkilökohtaisesti".

Vierailija
177/181 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei_jatkoon kirjoitti:

https://www.tuntopalvelu.fi/yritys/Y-21313292

Vierailija
178/181 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti itse olin yksi niistä, joka meni erinomaisesti rakennetun brändin ”lankaan”. Ostin kalliit pyyhkeet ja lakanat, kahden vuoden käytön jälkeen todettakoon, että laatu on erittäin huono. Huonolaatuisimmat ja kalleimmat pyyhkeet ja lakanat mitä olen omistanut.

Heti ostamisen jälkeen reklamoin laadusta (vinot ja harvat ompeleet, roikkuvat langanpätkät, viimeistelemätön työ, ohut ja halpa kangas josta päivä paistaa läpi, nukkaa todella paljon, mitoitus ei sovellu lainkaan suomalaisiin peittoihin ja tyynyihin jne). Reklamaatio ei johtanut asioiden korjaamiseen, vaan ohitettiin olankohautuksella.

Vierailija
179/181 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne stockalla myytävät huivit ja kaulaliinat ovat ihan ohutta ja heikon tuntuista materiaalia.

Olen niitä ostoaikeissa hypistellyt. Jätin ostamatta.

Vierailija
180/181 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tilaa sieltä mitään, laatu ihan kuraa!!!! Tosi pettymys kun ovat aika hinnakkaita. Pitäis olla lastu kohdillaan, halvemmalla saa parempi laatuista!