Miten reagoisit jos miehesi sanoisi näin?
Pyytäisit miestäsi edes hieman kiinnittämään ulkonäköönsä huomiota kun ihmisten ilmoilla liikutaan, meillä tänään miehellä kaupassa kauluksestaan rispaantunut t-paita josta repsotti rintakarvoja, niskassa (sisäpuolelta tosin mutta silti) revennyt liian pieni toppatakki jne. ja kiinnitin huomiota tuohon kaula-aukkoon+rintakarvoihin, pyysin ties monennen kerran, että käyttäisi julkisesti puseroa joka on ensinnäkin ehjä ja toiseksi ettei rintakarvat näy siitä kaula-aukosta.
No, mies tuumasi tähän, että "ei minua kukaan huomaa muutenkaan".
Vedin pultit ja lähdin litomaan, totesinpa vain miehelle, että juu olen tuon kuullut joskus aiemminkin, kiva olla "ei kukaan". Tuohon kun vielä lisätään miehen täydellinen seksuaalinen haluttomuus, ed kerta oli maaliskuussa, se etten koskaan kuule mitään kaunista, täydellinen romantiikan puute ja kaikenlaista muuta vastaavaa niin itkua nielin. Minä en siis ole "kukaan", ja olin tuossakin loukkaantumisessani kuulema vain "tarkoitushakuinen". Jooo.
Edelleen tuota murehdin ja monta tuntia mennyt ja tiedän että se jäi nyt mieleeni tuokin lotkautus enkä kyllä mieelstäni turhasta pahoittanut mieltäni.
Kommentit (8)
Siis itseäänhän mies tolla tarkoitti eikä sua?
Sillä yhdellä pulttiboissin tyypillä rehottaa kans rintakarvat, esiintyy vielä telkkarissakin ja kukaan ei sano etteikö niin saisi kulkea. Onpas kummallinen tuo kommentointi.
No ehkäpä mieskin kaipaisi mukavia sanoja. Hän kokee jäävänsä sinulta huomiotta ja ilman kauniita sanoja ja siitä kokee ettet sinäkään huomaa. Ja sitten iskee haluttomuus.
Mieshän tarkoitti, että hän ei merkitse sinulle(kaan) mitään. Mies on sinun silmissäsi "ei kukaan".
Aika nurinkurista jos mies niin luulisi tai olettaa, minä en ole meillä se joka ei puolisoaan halua. Hän ei ole meillä se joka on itkenyt ikäväänsä puolisolleen.
ap
Toivottavasti mies jättää sikanarsistialistajaesineellistäjän, eli aloittajan.
Palstamammat parkuu näin AINA palstalla, jos mies on huomauttanut ulkonäöstä tai esittänyt toiveen siistimmästä pukeutumisesta naiselle.
Mielestäni hän ei tarkoittanut sinua puhuessaan "ei kukaan". Eli nimenomaan kaupassa ei kukaan muutenkaan huomaa sitä, ei kotona.
Naisilla (itsekin nainen ja syyllistyn tähän) on usein tapana ikään kuin haluta loukkaantua. Vaikka miehesi ei sanonutve suoraan että olet "ei kukaan", halusit tulkita sen niin. Tämän taustalla on usein huomionhakua, mutta sitä voi olla vaikea itse huomata saatikka myöntää.
Luulen, että osaltaan tuollainen negatiivinen ja räjähdysherkkä ilmapiiri pitää teidät jatkossakin kaukana toisistaan, ellei muutosta tule.
...ja sinä olet tämän miehen kanssa koska..?