Suomalaisnaisten persjalkaisuus ei johdu geeneistä!
Katsokas kuvia suomalaisnaissta vuosikymmen sitten, vaikka kahdeksankyt luvulta. Olivat hoikkia ja pitkäsäärisiä. Syy johtuu kestävyysurheilun vähyydestä ja ruokavaliosta sekä siitä että nykynaisvartalomuodin mukaan ihaillaan alhaalla olevaa vyötäröä. Suomalaisnaisillä on tavallista korkeamalla vyötärö, vertaa suomensukuista Pamelaa. Kun vyötärö yritetään väkisin saada vyötärö alemmas on seurauksena että hartiat nousee korviin ja jalat jää lyhyiksi.
Kommentit (16)
Kyllä se johtuu geeneistä. Kylmä mannerilmasto on lyhentänyt raajat ja kaulan. Karuissa oloissa selvisi esi-ihminen, jolla oli lyhyet ja paksut raajat. Pyöreä naama ja pottunokka sisältää paljon rasvaa ja suojaa viimalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se johtuu geeneistä. Kylmä mannerilmasto on lyhentänyt raajat ja kaulan. Karuissa oloissa selvisi esi-ihminen, jolla oli lyhyet ja paksut raajat. Pyöreä naama ja pottunokka sisältää paljon rasvaa ja suojaa viimalta.
Laisksa syyttää geenejä. Miksi englantilaiset naiset ovat persejalkaisia? Senkinkö selität ilmastolla?
Suomalaisen naisen geeneissä on selvästi enemmän neanderdahlin ihmistä kuin vaikka etelä-eurooppalaisissa.
Wikipedia, Neanderdahlin ihmisen genomi nykyihmisessä
Sudan 0 %
Nairobi 0 %
Italia 1 %
Ranska 1%
Kreikka 1 %
Kiina 2 %
...
Suomi 16 %
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laisksa syyttää geenejä. Miksi englantilaiset naiset ovat persejalkaisia? Senkinkö selität ilmastolla?
Ei englantilaset ole persjalkaisia. Heillä on ihanat pitkät sääret. Jos lihovatkin, niin ne jalat ovat pitkät. Eikä perse silti roiku maassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen geeneissä on selvästi enemmän neanderdahlin ihmistä kuin vaikka etelä-eurooppalaisissa.
Wikipedia, Neanderdahlin ihmisen genomi nykyihmisessä
Sudan 0 %
Nairobi 0 %
Italia 1 %
Ranska 1%
Kreikka 1 %
Kiina 2 %
...
Suomi 16 %
Linkkiä tai en usko
Antaisitko käytännön vinkkiä miten saan nostettua vyötäröni? Olen hoikka, mutta jalat eivät ole pitkät. Eli miten saan pidennettyä jalkani. Kiitos jo etukäteen!
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko käytännön vinkkiä miten saan nostettua vyötäröni? Olen hoikka, mutta jalat eivät ole pitkät. Eli miten saan pidennettyä jalkani. Kiitos jo etukäteen!
Köytämällä luonnollisen ryhtisi. Eli pilatesta treenaamalla tai korkeavyötäröisiä vaatteita käyttämällä. Näin luulisin.
Olen käynyt fyssarilla, koska minulla on ollut alaselkäongelmia, joten ainakin ryhti on nyt kohtuullisessa kunnossa. Vaatteet ovat vain huijauskeino. Ap väittää, että suomalaisten jalat ovat luonnollisesti pitkät. Minä haluan näyttää pitkäjalkaiselta myös ilman vaatteita.
T. Käytännön vinkkien kyselijä
Hölmö, ei jalkojen pituus miksikään muutu vyötärön paikkaa muuttamalla. Eikä mitenkään muutenkaan.
Mitä se haittaa jos se kuitenkin juuri se nainen jota rakastaa olipa se sitten millainen tahansa ?
Jalkani ovat riittävän pitkät, yltävät maahan asti. :)
Päteekö sama suomalaisiin miehiin? Eli kun suomalaiset miehet on tunnetusti pienimunaisia niin saako munan isommaksi esim sillä että lyhentää jalkoja? Näinhän muna näyttäisi isommalta mutta olisiko se sitten oikeasti kuitenkaan isompi niinkuin käytännössä? Vai oliko tosiaan apua siitä että mies pitäisi korkeavyötäröisiä housuja ja jos on niin pitääkö housujen olla kainaloon asti että on hyötyä?
Nimimerkki: kun kerrankin saisi isoa
Olisinpa persjalka, mutta mulla jalan ja perseen välissä 20 cm tyhjää tilaa. Tästä seuraa ikäviä juttuja, kun jalat lähtee menemään.
Eureka! Harmi että Nobelit jaettiin jo.