Menee hermot naapurin takia!! >:(
Naapurissa asuu eräs pariskunta, mies on oikea maanvaiva! Aina kun se mies on vapaalla, niin ryyppää ja häiritsee mua ilmestymällä oven taakse koputtelemaan.
Olen sanonut (ja huutanut) asiasta, vaan kun ei mene jakeluun... :(
Kännissä ollessaan tämä mies tulee milloin milläkin verukkeella ovelleni koputtelemaan, kerran meinasi yrittää väkisin asuntooni sisälle.
Sain tämän estettyä tönäisemällä äijän kauemmas ja sain vedettyä oven kiinni. Olen myös miettinyt ottaa yhteyttä poliisiin, vaan ottavatko tällaisen asian vakavasti??
Ja tosiaan mikään puhe ei tunnu auttavan, mitä pitäisi tehdä???
Mua niin v*tuttaa, kun en saa olla rauhassa omassa asunnossani! Miehen vaimo on hakenut töitä eräästä kaupungista, toivon heidän muuttavan pois!
Siis se äijä osaa olla todella rasittava!!! Joten, onko tyhmää kysyä poliisilta apua tässä tilanteessa?
Tiedän, heillä on paljon tärkeämpiäkin asioita hoidettavana, mutta kohta pää leipoo kiinni tuon typeryksen takia! Prkl...
Kommentit (4)
Kotirauhan rikkominen, poliisit paikalle. Ennenkuin mitään pääsee käymään.
Kai sulla on ovisilmä Miks sä avaat sille oven? Ei se varmaa jaksa pitkää siellä rapussa kykkiä jos et avaa.
No onko tuommoiselle ihmiselle pakko avata sitä ovea? Vaikka ei ovisilmää olisikaan, niin tarviiko silloinkaan avata ovea, jos kukaan omista tutuista ei ole edes etukäteen ilmoittanut tulostaan. Tai miksei voi vain suoraan sanoa, että "antaa nyt olla viimeinen kerta kun tulet häiritsemään humalassa, haluan viettää koti-iltaa rauhassa ilman häiriötä"? Jos kumpikaan noista ei auta, niin tokihan sitä voi poliisiakin vaivata tai ilmoittaa vaikka isännöitsijällekin (jos he ottaisivat sitten yhteyttä kyseisiin naapureihin).
Ota yhteys vaimoon tai puhu miehelle, kun se on selvänä.