Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysäkkityttö menee pummilla useinkin?

Vierailija
26.11.2016 |

Taitaa olla tapa säästää joo

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusti ensimmäistä kertaa elämässään yksin bussilla.

Tosin itsekin ihmettelen sitä, että jos on ollut ensimmäinen kerta, niin miksei se äiti ole varmistanut, että tytöllä on tarpeeksi arvoa siellä lipulla ja puhelin mukana. Vähän outoa.

Vierailija
2/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pumpulissa pitää elää, että matkustaa yksin bussilla vasta tuon ikäisenä. Itse menin aina bussilla kouluun ekaluokkalaisena, kun ensin oltiin harjoiteltu bussilla kulkemista isän kanssa kaksi viikkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästää noin 138€ kuukaudessa.

3.30€ x 20vrk x 2(meno ja paluu). Pummilla kulku kannattaa

Vierailija
4/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästää noin 138€ kuukaudessa.

3.30€ x 20vrk x 2(meno ja paluu). Pummilla kulku kannattaa

Lapsen setulippu matkakortille 30 päiväksi maksaa 51,20 €.

Vierailija
5/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pumpulissa pitää elää, että matkustaa yksin bussilla vasta tuon ikäisenä. Itse menin aina bussilla kouluun ekaluokkalaisena, kun ensin oltiin harjoiteltu bussilla kulkemista isän kanssa kaksi viikkoa

Kaikilla ei ole bussimatk kouluun...

Vierailija
6/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä taas :D minä menin ensimmäisen kerran bussilla yksin 13-vuotiaana. Ala-aste oli kävelymatkan päässä, samoin kaupat yms. Autolla sitten mentiin pitkät matkat.

Vierailija
7/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikki eivät mene bussilla kouluun eikä välttämättä paljon muihinkaan paikkoihin. Miksi pitäisi aiemmin opetella yksin kulkemista, jos lapsi sitä ei säännöllisesti kuitenkaan tee?

Vierailija
8/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta itse olen matkustanut ensimmäistä kertaa yksin bussilla vasta kun aloitin lukion 16-vuotiaana. 

Vierailija
9/9 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pumpulissa pitää elää että menee bussilla kouluun? Minä menin kuule 20 asteen pakkasessa 7 kilometrin matkan pyörällä ala-asteella, toisin kuin etelän vetelät.